Managementul in comunicarea strategica. ''Planifici, organizezi, transmiti mesajul si apoi urmaresti rezultatele obtinute'' Alexandru Giboi, Agerpres
Sambata, 06 Mai 2017

Managementul in comunicare strategica. „Planifici, organizezi, transmiti mesajul si apoi urmaresti rezultatele obtinute” Alexandru Giboi, Agerpres

„Cele doua elemente de baza ale comunicarii strategice sunt cunoasterea publicului tinta si adaptarea mesajului in concordanta” a mai spus seful Agerpres la summit-ul „Good Governance”, organizat de think-tank-ul Strategikon. 

adplayers.info

„Comunicarea este strategica atunci cand aplici principiile managementului: planifici, organizezi, transmiti mesajul si apoi urmaresti rezultatele obtinute”, a afirmat Alexandru Giboi, directorul general al Agerpres, care a abordat tema comunicarii strategice la summit-ul „Good Governance”, organizat de think-tank-ul Strategikon. 

La dezbatere, Giboi a mai subliniat importanta adaptarii mesajului la tipul de public pe care organizatia, fie ea politica sau nu, il urmareste: „Indiferent daca vorbim de oameni politici, de partide sau de organizatii de orice fel, calibrarea mesajului este cel mai important aspect. Nu vorbiti engleza unui public vorbitor de germana, pentru ca publicul acela nu va intelege ce vreti sa transmiteti. Cele doua elemente de baza ale comunicarii strategice sunt cunoasterea publicului tinta si adaptarea mesajului in concordanta”.

Sesiunea de dezbateri a fost moderata de Remus Pricopie, rector al SNSPA si fost ministru al Educatiei, si a avut doi speakeri - profesorul Edward Schumacher-Matos, director al Center for a Digital World din cadrul The Fletcher School of Law and Diplomacy, si Alexandru Giboi, director general al Agentiei Nationale de Presa.

Tot in cadrul dezbaterii „Good Governance” a fost abordata si tema stirilor false, precum si modul in care publicul alege sa urmareasca acest tip de stiri. Alexandru Giboi a subliniat importanta pe care educatia o are si in aceasta situatie.

„Un public educat va sti sa faca diferenta intre stirile false si stirile reale. De asemenea, increderea publicului in organizatiile de media, factor determinant in alegerile pe care publicul le face in ceea ce priveste stirile pe care le urmareste, poate fi cultivata si prin promovarea jurnalismului de calitate. Știrile de buna calitate sunt foarte importante in lupta impotriva stirilor false”, a afirmat Alexandru Giboi care a mai precizat ca acesta este si unul din obiectivele Agerpres, in cadrul strategiei mai largi de a promova jurnalismul de calitate.

Fondata in 1889, AGERPRES este Agentia Nationala de Presa a Romaniei. Aceasta are rolul de a oferi informatii echilibrate, cu caracter impartial, si de a fi principala sursa de informare pentru cetatenii si institutiile din tara, dar si cea mai importanta sursa de stiri despre Romania, in exterior. Din 1921, agentia a avut o transmisie neintrerupta de stiri si informatii. Printre serviciile AGERPRES se regasesc: fluxurile de stiri tematice, serviciile si arhiva de fotografie de presa, monitorizarea de presa, serviciile video si multimedia, fluxul documentare, precum si servicii de imprimare.

Potrivit organizatorilor evenimentului, Strategikon s-a nascut din nevoia de a avea un think tank est-european, in Bucuresti, care sa participe activ pe piata globala de idei. Principalele domenii pe care le abordeaza compania si in care ofera consiliere si expertiza partilor interesate si organizatiilor, sunt: securitate internationala, afaceri europene, buna guvernanta.

Mai mult in Eveniment, PR, Presa Scrisa, Comunicare


PUBLICITATE: