FOTO: IMAGOO, 2005
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Nu vreau sa trec prin viata ca rata prin “beep”, asta stiu sigur”, spunea Dan Moldovan (Pilu) intr-un interviu luat in urma cu 2 ani de imagoo.
Intrebat cum vrea sa ramana brandul lui in posteritate si recunoscand ca nu si-a pus niciodata problema in acesti termeni, Pilu glumea atunci ca ar trebui sa-si dea si-un brief. “Ma gandesc la un brand extrem de controversat, care sa suscite discutii”, mai spunea el. “Ma gandesc in primul rand sa fiu viu”.
In acelasi interviu, Dan Moldovan explica si de unde vine Pilu: “Din cine stie ce motiv, cand voiam ceva ceream: “Da copilului apa! Da copilului “Nu stiu exact ce urmaream ..., dar stiu ca s-a lipit de mine”, marturisea chiar el.
Nu s-a laudat nicio clipa cu cat de mult a oferit celor din jur. De ieri, copilul de altadata a incetat sa mai ceara ceva.
Imagoo a republicat astazi pe imagoo.nu, sectiunea media in advertising, interviul complet luat in urma cu 2 ani. http://www.imagoo.nu/made-in-advertising/iulian.toma[at]adplayers.ro