MRM Romania desemnata Agentia Anului la Internetics 2020 pentru a 5-a oara. KFC, Clientul Anului pentru a 4-a oara
Agentia a fost premiata cu 8 trofee, in total, inclusiv Grand Prix, un premiu special, 6 premii de aur si 3 nominalizari.
AdPlayers. info
MRM Romania a fost desemnata, pentru a cincea oara, Agentia Anului in cadrul galei de premiere a celei de-a XX-a editii Internetics, cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din Romania. De asemenea, pentru a 4-a oara la festivalul Internetics, distinctia de Clientul Anului a revenit clientului KFC, care a castigat 4 premii cu 2 campanii dezvoltate de MRM Romania.
Pentru prima data in istoria sa, festivalul - care a aniversat 20 de ani de la organizarea primei competitii - a decernat premiile de pe scena virtuala a Ateneului Roman, intreaga ceremonie desfasurandu-se in Minecraft.
8 trofee, inclusiv Grand Prix
In total, MRM Romania a fost premiata cu 8 trofee, inclusiv Grand Prix, un premiu special, 6 premii de aur si 3 nominalizari.
GRAND PRIX la pentru Best Digital Campaigns a fost castigat de campania Toma Corunt for President, dezoltata pentru marca ROM iar SPECIAL AWARD pentru Best Use of Technology a fost acordat campaniei Killer Discounts, dezvoltata pentru clientul KFC.
Cele 6 trofee de Aur au fost castigate in 3 categorii diferite (Online Branded Content; Digital Brand Experience si Digital Campaigns), pentru 3 campanii: Toma Corunt for President (ROM), Killer Discounts (KFC) si The Croppers (KFC)
“Este o onoare pentru mine sa castigam acest titlu si anul acesta si sa fim recunoscuti ca cei mai buni atat pe partea de business, cat si pe partea de reputatie. Recunoasterie primite pentru Tehnologie si Continut sunt foarte importante pentru noi, acestea fiind doua dintre streamurile noi de business pe care MRM s-a concentrat in ultimii ani.” declara Ionela Buta, Executive Director, MRM Romania.
“Recunoasterea succesului campaniilor KFC in zona de digital ne ambitioneaza sa ne depasim limitele si sa dezvoltam proiecte fresh si inovatoare, care combina intr-un mod inedit tehnologia, enterntainment-ul si marketing-ul online”spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
,,In ultimii ani ne-am consolidat prezenta in mintea fanilor prin proiecte dedicate comunitatii de gaming, care vin sa completeze campaniile de branded content pe care le construim sub conceptul-platforma KFC Entertainment Channel. Ne-am bucurat enorm sa urcam, din nou, pe scena Internetics (fie ea si una virtuala) pentru a primi trofeele de aur in diferite categorii. Dar de departe cea mai magulitoare distinctie este “clientul digital al anului”, alaturi de “Agentia Digitala a Anului”, prietenii si partenerii nostri de la MRM Romania.”, a adaugat oficialul de marketing KFC
“Celebration always finds a way”, imprumut ceva frumos scris pe grupul nostru de Teams aseara. Pentru mine, asta e victoria unui an care ne-a incercat pe toti pana cand ne-am trezit pixelati intr-un Ateneu virtual, apasand pe taste ca sa ne ridicam premiile” declara Ioana Zamfir, Creative Director, MRM Romania.
,,Ne reconfirmam ca agentia anului lansand un candidat fals la presedintie, alaturi de ROM, un client cu care redefinim curajul in industrie, in fiecare an. Am evoluat tech-ul si formatul celui de-al patrulea social series, dar am avut si prima noastra aventura pe teritoriul gamingului, si le-am facut pe ambele intr-un parteneriat atat de solid, cu KFC. Cred ca suma ambitiilor noastre, si ce am construit noi impreuna, agentie si client, ne fac cei mai buni in digital.” a mai spus Zamfir.
Gabriela Munteanu, Head of Marketing Kandia Dulce: “Campaniile geniale se nasc din pasiunea pentru brand, din intelegerea lui si a menirii lui. Din 1964 ROM exista ca sa aduca senzatii tari romanilor, nu doar prin intensitatea gustului ci si prin faptul ca ne provoaca in diferite conjucturi sociale”.
,,Campania “Toma Corunt” este o mostra de curaj, nebunie si un pic de disperare a lui Rom de a ne provoca spiritul civic de a ne exercita o libertate fundamentala, aceea de a vota. A fost o campanie complexa, a implicat multa munca si a generat stres de ambele parti, client si agentie, dar asa prind viata ideile indraznete. Rom e un brand fericit caci are destinele in mainile unor oameni pasionati carora le curge tricolorul prin vene. Recunoasterea si aprecierile de la Internetics 2020 ne onoreaza, ne motiveaza si completeaza “scoala vietii” despre care vorbea chiar Toma Corunt.” a mai declarat seful de marketing Kandia Dulce.
“ Vorbesc deja de 2-3 ani de un Netflix al brandurilor care produce continut pe care oamenii si-l doresc la ei in feeduri. Un continut care nu arata deloc a publicitate clasica, care iti vinde mai degraba valori morale cu care sa te asociezi si mai apoi produse. Un content care iti spune povesti cu personaje in care sa te regasesti si apoi iti povesteste despre brand. Ma bucura nespus ca astazi acest tip de continut castiga la Internetics”” spune si Ion Cojocaru, Head of Content, MRM Romania
,,KFC este Clientul Anului si o face printr-o platforma de social entertainment construita in ani de zile. ROM pleaca acasa cu un GRAND PRIX pentru o campanie care aduce mai mult cu una electorala. O campanie pe cat de curajoasa, pe atat de greu de facut. Toate lucrurile astea nu ar fi fost posibile niciodata fara o echipa, agentie si client, cu adevarat valoroasa. Titlul de Agentia Anului li se datoreaza tuturor! “
MRM Romania este agen?ia digital? din cadrul grupului McCann Worldgroup Romania, cu peste 15 ani de activitate pe pia?a local?. In 2020, MRM Romania a fost desemnat? Agen?ia Anului pentru a 5-a oara in cadrul festivalului Internetics.
Agen?ia num?r? in portofoliu peste 35 premii la festivalurile interna?ionale, cel mai recent trofeu fiind ca?tigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tec?e?ti pentru Albalact. Re?eaua global? MRM face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de ??ri.