(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Domo a ales agentia Proximity cu suportul grupului BBDO România, a declarat pentru AdPlayers, Gabrielei Mândrea, Marketing Manager al lantului de magazine. Miscarea contului de comunicare a avut loc în urma unei licitatii încheiate la sfârsitul lunii februarie la care, potrivit oficialului de marketing Domo, au mai participat agentiile de publicitate Grey, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends, Publicis si Watermelon.
“Coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO România”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila, Director Executiv Proximity .
„Am fost cel mai aproape de viziunea Domo despre brand, comunicare, categorie. Si am oferit o solutie de management al contului care sa poata tine pasul cu ritmul alert si cerintele Domo”, a adaugat oficialul Proximity. „E însa în acelasi timp si o provocare, pentru ca va trebui sa dovedim ca parerea pe care am facut-o în pitch se va regasi în relatia de fiecare zi si în produsul creativ pe care îl vom livra”.
Terchila mai este de parere ca “expertiza Proximity pe dezvoltare si implementare de strategii complexe in-store, creativitatea solutiilor propuse si forta unui grup de comunicare ce aduna cei mai talentati si experimentati oameni de pe piata sunt reteta perfecta pentru a servi cât mai bine interesele marcii si afacerii Domo”.
“Domo reprezinta, în primul rând, un alt exemplu de cum stim sa integram acele discipline relevante din cadrul grupului pentru a dezvolta cele mai eficiente solutii de comunicare”, subliniaza executivul Proximity. „În al doilea rand, reprezinta o oportunitate de a ne demonstra ca suntem buni pe un domeniu atât de provocator ca retailul”.