(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Leo Burnett aduce in Romania doua premii la APG Creative Planning Awards. Una dintre cele mai prestigioase competitii internationale de strategie, APG Creative Planning Awards se desfasoara in Marea Britanie.
Potrivit oficialii agentiei, Leo Burnett a reusit sa castige un Silver cu cea mai buna strategie din afara Marii Britanii pentru campania desfasurata pentru brand-ul Wash&Go, client Procter&Gamble, intr-o categorie in care nu s-a acordat Gold, mai sustin reprezentantii sai.
Cercetarea din cadrul acestui proces a primit si ea distinctia speciala pentru cea mai buna utilizare (Best Use of Research), concurand cu toate proiectele de cercetare inscrise in concurs, din Marea Britanie, dar si din afara ei.
“Cele 2 premii obtinute m-au scapat desigur de orice problema de acest gen si, mai mult, m-au facut sa sper ca datorita lor “a urca pe scena la APG Awards” sa nu mai fie un vis excentric, ci dimpotriva un obiectiv asumat de toti plannerii de aici, oricat de romani si oricat de under-aged ar fi ei”, spune Elena Ionita, Strategic Planner la Leo Burnett.