Leo Burnett boteaza pentru Catavencu
Joi, 23 Martie 2006

( AdPlayers.ro ) Leo Burnett Romania a dezvoltat noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, se arata intr-un comunicat Remis AdPlayers si AdPlayers.ro . Campania se deruleaza in perioada 3-31 martie si este sustinuta de executii in presa scrisa si  radio, bannere pe internet, materiale la punctele de vanzare si in reteaua OOPS Media.

Leo Burnett boteaza pentru Catavencu

Pentru comunicarea in presa scrisa, media a fost aleasa in functie de mesajul existent in layout si cuprinde cotidiane, saptamanale si publicatii lunare precum: Cotidianul, ZIUA,  Gazeta Sporturilor, Sport Total, Academia Catavencu, Story, Business Review, FHM, Men’s Health, Campaign, Tabu, Cinemagia, Casa Mea, Cosmopolitan, Aventuri la Pescuit. Campania radio se deruleaza pe Radio Guerilla, Kiss FM, Europa FM si Radio 21.

Costin Radu – Strategic Planner, Leo Burnett sustine ca „In orice campanie de renaming este evident ca eroul campaniei trebuie sa fie insusi noul nume, iar campania trebuie sa aiba o componenta informativa puternica”. Insa „provocarea brief-ului 24-FUN a fost sa gasim un mesaj care sa ofere o directie marcii pe termen lung”, adauga el. „ 24-FUN atat ca nume, cat si prin continutul revistei, ne-a dus cu gandul la oportunitati de distractie nelimitate: 24 FUN inseamna in definitiv distractie non-stop”

Irina Burlan, copywriter precizeaza ca “24-FUN inseamna 24 de ore de fun” De unde, firesc, a venit si concluzia: “petrecerea continua”. Executata in printuri, radiouri, bannere de internet si o animatie care, asa cum sustine Irina Burlan,  “traduc” in spiritul clever-fun al revistei exact aceasta idee: cum “petrecerea contina” „de la filme la baruri si restaurante, de la teatre, la petreceri si concerte, in multiple si originale combinatii, asa cum ghidul fun-ului destept reuseste sa te inspire”.

Din partea 24-FUN au contribuit la rebotezarea noului nume Alex Sandulescu – Director General 24 FUN Network, Catalin Negreanu – Marketing Manager 24 FUN Network, Beatrice Weber – Executive Marketing Director Grupul Catavencu.

Leo Burnett a condus petrecerea campaniei cu: Bogdan Naumovici - Creative Director, Alexandru Icodin - Art Director, Irina Burlan - Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter, Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director, Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner, Costin Radu – Strategic Planner, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Dana Manolache – Brand Communication Manager, Stefan Runcanu – Brand Communication Executive.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )

.

Leo Burnett boteaza pentru Catavencu

.


PUBLICITATE: