Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005

( AdPlayers.ro ) Parteneriatul intre CrisTim si Leo Burnett are loc, in urma unei invitatii din partea CrisTim, au spus ieri reprezentantii companiei. Leo Burnett are Cris Tim din plin

CrisTim - spot "Furtunul"

StarLink Media se ocupa de partea de strategie, planificare si cumparare de media pentru noua pozitionare a brand-ului CrisTim definita impreuna cu Leo Burnett.

“Am analizat piata, am deschis discutii cu cateva agentii, dar echipa de la Leo Burnett a fost cea care ne-a convins ca poate intelege cel ami bine piata, specificul ei, nevoile consumatorului de produse CrisTim si nu in ultimul rand obiectivele noastre” justifica oficialii CrisTim alegerea agentiei de publicitate.

Leo Burnett are Cris Tim din plin

Campania inceputa la 30 septembrie se deruleaza sub sloganul “Carne din plin” si contine trei spoturi TV ce se difuzeaza pe 11 posturi de televiziune: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, TV Sport, Antena 1, Antena 3, Jetix, Realitatea, TVR 2, B1 TV, National TV. Campania TV va fi completata de radio, presa, POSM  si media neconventionala si se va incheia la 1 decembrie.

Leo Burnett are Cris Tim din plin CrisTim - spot "Bichon" La conferinta de presa de ieri care a anuntat campania de promovare si parteneriatul intre CrisTim si Leo Burnett  au participat Stefan Iordache si Bogdan Naumovici de la Leo Burnett, Radu Timis – Presedinte CrisTim, Gabriel Alexandru – Vice- Presedinte  Cristim, Cristian Ungureanu – Marketing Director CrisTim. La eveniment au mai participat din partea StarLink Marcel Straut (Managing Partner) si Roxana Buha. Leo Burnett are Cris Tim din plin

Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Cris-Tim. “Provocarea cea mai mare a fost sa gasim un punct de diferenta adevarat pentru toata gama de produse, indiferent ca vorbim de salamuri, crenvursti sau alte specialitati “a declarat Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director. “ In acelasi timp trebuia sa ne asiguram ca putem traduce acest diferentiator intr-un beneficiu relevant pentru consumator. Am ajuns la pozitionarea “mai multa carne”, adevarata pentru intreaga gama de mezeluri Cris - Tim si un beneficiu pentru consumator mai mult decat important in aceasta mult controversata categorie a mezelurilor”

Leo Burnett are Cris Tim din plin CrisTim - spot "Fluturele" Pozitionarea campaniei - “produsele Cris-Tim au mai multa carne” a dus la dezvoltarea, pentru inceput, a trei spoturi TV ce au avut acelasi insight din partea consumatorilor: consumul de carne te ajuta sa te mentii in forma si sa fii puternic. Executional, spun oficialii, acest insight a fost exprimat prin “lipsa din consum a carnii” si ce ti se poate intampla din aceasta cauza.

Bogdan Naumovici, Creative Director, spune ca fiecare din cele trei spoturi au ca target un public diferit, dupa adresabilitatea produselor CrisTim. Directorul de creatie al agentiei spune ca salamurile se adreseaza in principal barbatilor, specialitatile sunt preferate de publicul feminin, iar crenwursii sunt preferatii copiilor. De aici si cele trei spoturi: Spotul “Furtunul” se adreseaza barbatilor, spotul “Bichonul” targeteaza in special femeile iar “Fluturele” ii vizeaza pe copii.

Ema Prisca, senior copywriter declara: "Intentia noastra a fost sa cream pentru brandul Cris-Tim o lume diferita de restul categoriei”. Iar promisiunea brandului, a ajutat foarte mult. “Ea ne-a condus spre situatiile amuzante (prezentate in spoturile TV, print si radio) in care diferiti indivizi, oameni normali de altfel,  nu fac fata unor sarcini simple pentru ca sunt lipsiti de vlaga” afirma Prisca. “Personajele noastre par ca nu au auzit vorba aia veche care spune ca trebuie sa manaci carne ca sa ai vlaga."

Aceasta targetare s-a urmarit si in analiza media – selectia posturilor si in planningul de media. “Obiectivul principal al strategiei de media este comunicarea marcii umbrella CrisTim printr-o expunere eficienta, targetata si eficienta” spune Eugen Terchila , Director Eecutiv, Starlink Media. “pentru aceasta am gandit o strategie de planificare pentru fiecare gama dce produse, in functie de grupul tinta definit” adauga executivul.

Spoturile au fost produse de Multimedia Est si regizate de Filip Nilsson.

Din partea Cris Tim s-au implicat in realizarea proiectului: Cristian Ungureanu- Marketing Director; Gabriel Alexandru –VicePresident,  Corporate Strategy & Business Development Director.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Irina Revnic – Brand Communication Executive; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter Razvan Ludu – Junior Art Director; Laura Leonte – Junior Copywriter; Roman Tolici- Chieff Illustrator Officer; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Bogdan Petrovici- A/V Manager; Razvan Matasel- Research & Strategic Planning Director; Stefan Stroe – Strategic Planner, Raluca Borascu- Junior Strategic Planner.

Din partea StarLink Media raspund de obiectivele de media ale campaniei Roxana Buha, Eugen Terchila, Mihaela Enache si Razvan Mhai.

StrarLink Media este o agentie full service, membra a grupului Starcom MediaVest.

( Iulian Toma )

INFO AdFile

Titlu: Campanie de imagine Cris Tim

Agentie: Leo Burnett Romania

Oras: Bucuresti

Advertiser: Cris Tim

Brand: Cris Tim

Produs/categorie: Mezeluri

Corporate Strategy & Business Development Director: Gabriel Alexandru

Marketing Director: Cristian Ungureanu

Nume Campanie: Campanie de imagine Cris Tim

Data primei difuzari/aparitii: 30 Septembrie

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tipuri media: TV, radio, print, POSM, innovative media

Durata (TV):  

-spotul “Fluturele”- 32 sec / 15 sec

- spotul “Bichon”- 35 sec / 15 sec

- spotul “Furtunul”- 35 sec / 15 sec

Slogan: Fara vlaga?…Cris Tim are carne din plin.

New Business Director: Roxana Dumitru

Brand Communication Supervisior: Alina Floroian

Brand Communication Executive: Irina Revnic

Strategy Director: Razvan Matasel

Junior Media Planner: Raluca Borascu, Stefan Stroe

Creative Director: Bogdan Naumovici

Deputy Creative Director: Carmen Tiderle

Art Director: Ghica Popa

Junior Art Director: Razvan Ludu

Copywriter: Ema Prisca, Laura Leonte

Chieff Illustrator Officer; Roman Tolici

A/V Production Director: Laura Georgescu-Baron

A/V Manager: Bogdan Petrovici

Regizor: Filip  Nilsson

Producator: Dragos Valcu

Casa productie A/V: Multimedia Est

Editor Imagine: -

Companie editare Imagine: DOP Jens Jenson

Post Productie A/V:

Actori (personaje): -

Voce:  Serban Celea

Muzica: -

Efecte Speciale: -

Strategie Media / Account Planner: Mihaela Ena

Agentie Media: Starlink Media


PUBLICITATE: