( AdPlayers.ro ) Parteneriatul intre CrisTim si Leo Burnett are loc, in urma unei invitatii din partea CrisTim, au spus ieri reprezentantii companiei.
CrisTim - spot "Furtunul"
StarLink Media se ocupa de partea de strategie, planificare si cumparare de media pentru noua pozitionare a brand-ului CrisTim definita impreuna cu Leo Burnett.
“Am analizat piata, am deschis discutii cu cateva agentii, dar echipa de la Leo Burnett a fost cea care ne-a convins ca poate intelege cel ami bine piata, specificul ei, nevoile consumatorului de produse CrisTim si nu in ultimul rand obiectivele noastre” justifica oficialii CrisTim alegerea agentiei de publicitate.
Campania inceputa la 30 septembrie se deruleaza sub sloganul “Carne din plin” si contine trei spoturi TV ce se difuzeaza pe 11 posturi de televiziune: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, TV Sport, Antena 1, Antena 3, Jetix, Realitatea, TVR 2, B1 TV, National TV. Campania TV va fi completata de radio, presa, POSM si media neconventionala si se va incheia la 1 decembrie.
CrisTim - spot "Bichon" La conferinta de presa de ieri care a anuntat campania de promovare si parteneriatul intre CrisTim si Leo Burnett au participat Stefan Iordache si Bogdan Naumovici de la Leo Burnett, Radu Timis – Presedinte CrisTim, Gabriel Alexandru – Vice- Presedinte Cristim, Cristian Ungureanu – Marketing Director CrisTim. La eveniment au mai participat din partea StarLink Marcel Straut (Managing Partner) si Roxana Buha.Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Cris-Tim. “Provocarea cea mai mare a fost sa gasim un punct de diferenta adevarat pentru toata gama de produse, indiferent ca vorbim de salamuri, crenvursti sau alte specialitati “a declarat Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director. “ In acelasi timp trebuia sa ne asiguram ca putem traduce acest diferentiator intr-un beneficiu relevant pentru consumator. Am ajuns la pozitionarea “mai multa carne”, adevarata pentru intreaga gama de mezeluri Cris - Tim si un beneficiu pentru consumator mai mult decat important in aceasta mult controversata categorie a mezelurilor”
CrisTim - spot "Fluturele" Pozitionarea campaniei - “produsele Cris-Tim au mai multa carne” a dus la dezvoltarea, pentru inceput, a trei spoturi TV ce au avut acelasi insight din partea consumatorilor: consumul de carne te ajuta sa te mentii in forma si sa fii puternic. Executional, spun oficialii, acest insight a fost exprimat prin “lipsa din consum a carnii” si ce ti se poate intampla din aceasta cauza.Bogdan Naumovici, Creative Director, spune ca fiecare din cele trei spoturi au ca target un public diferit, dupa adresabilitatea produselor CrisTim. Directorul de creatie al agentiei spune ca salamurile se adreseaza in principal barbatilor, specialitatile sunt preferate de publicul feminin, iar crenwursii sunt preferatii copiilor. De aici si cele trei spoturi: Spotul “Furtunul” se adreseaza barbatilor, spotul “Bichonul” targeteaza in special femeile iar “Fluturele” ii vizeaza pe copii.
Ema Prisca, senior copywriter declara: "Intentia noastra a fost sa cream pentru brandul Cris-Tim o lume diferita de restul categoriei”. Iar promisiunea brandului, a ajutat foarte mult. “Ea ne-a condus spre situatiile amuzante (prezentate in spoturile TV, print si radio) in care diferiti indivizi, oameni normali de altfel, nu fac fata unor sarcini simple pentru ca sunt lipsiti de vlaga” afirma Prisca. “Personajele noastre par ca nu au auzit vorba aia veche care spune ca trebuie sa manaci carne ca sa ai vlaga."
Aceasta targetare s-a urmarit si in analiza media – selectia posturilor si in planningul de media. “Obiectivul principal al strategiei de media este comunicarea marcii umbrella CrisTim printr-o expunere eficienta, targetata si eficienta” spune Eugen Terchila , Director Eecutiv, Starlink Media. “pentru aceasta am gandit o strategie de planificare pentru fiecare gama dce produse, in functie de grupul tinta definit” adauga executivul.
Spoturile au fost produse de Multimedia Est si regizate de Filip Nilsson.
Din partea Cris Tim s-au implicat in realizarea proiectului: Cristian Ungureanu- Marketing Director; Gabriel Alexandru –VicePresident, Corporate Strategy & Business Development Director.
Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Irina Revnic – Brand Communication Executive; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter Razvan Ludu – Junior Art Director; Laura Leonte – Junior Copywriter; Roman Tolici- Chieff Illustrator Officer; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Bogdan Petrovici- A/V Manager; Razvan Matasel- Research & Strategic Planning Director; Stefan Stroe – Strategic Planner, Raluca Borascu- Junior Strategic Planner.
Din partea StarLink Media raspund de obiectivele de media ale campaniei Roxana Buha, Eugen Terchila, Mihaela Enache si Razvan Mhai.
StrarLink Media este o agentie full service, membra a grupului Starcom MediaVest.
( Iulian Toma )
INFO AdFile
Titlu: Campanie de imagine Cris Tim
Agentie: Leo Burnett Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Cris Tim
Brand: Cris Tim
Produs/categorie: Mezeluri
Corporate Strategy & Business Development Director: Gabriel Alexandru
Marketing Director: Cristian Ungureanu
Nume Campanie: Campanie de imagine Cris Tim
Data primei difuzari/aparitii: 30 Septembrie
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tipuri media: TV, radio, print, POSM, innovative media
Durata (TV):
-spotul “Fluturele”- 32 sec / 15 sec
- spotul “Bichon”- 35 sec / 15 sec
- spotul “Furtunul”- 35 sec / 15 sec
Slogan: Fara vlaga?…Cris Tim are carne din plin.
New Business Director: Roxana Dumitru
Brand Communication Supervisior: Alina Floroian
Brand Communication Executive: Irina Revnic
Strategy Director: Razvan Matasel
Junior Media Planner: Raluca Borascu, Stefan Stroe
Creative Director: Bogdan Naumovici
Deputy Creative Director: Carmen Tiderle
Art Director: Ghica Popa
Junior Art Director: Razvan Ludu
Copywriter: Ema Prisca, Laura Leonte
Chieff Illustrator Officer; Roman Tolici
A/V Production Director: Laura Georgescu-Baron
A/V Manager: Bogdan Petrovici
Regizor: Filip Nilsson
Producator: Dragos Valcu
Casa productie A/V: Multimedia Est
Editor Imagine: -
Companie editare Imagine: DOP Jens Jenson
Post Productie A/V:
Actori (personaje): -
Voce: Serban Celea
Muzica: -
Efecte Speciale: -
Strategie Media / Account Planner: Mihaela Ena
Agentie Media: Starlink Media