Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat
Luni, 18 Aprilie 2005
Leo Burnett semneaza cea mai recenta campanie Prigat care anunta prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania. Desfasurata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie”, campania cuprinde noile spoturi TV “Pescarul” si “Salteaua” si vizualul “Balena” care va fi sustinut in executii print, outdoor precum  si de materiale la punctele de vanzare. Print "Balena", Prigat, QAB, Leo Burnett Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat Prima executie, spotul “Pescarul” prezinta imaginea unui pescar amator, care asteapta linistit, pe mare, sa prinda ceva. Brusc este lovit de o minge venita din senin. Intorcandu-se nedumerit sa vada de unde a venit mingea, isi da seama ca plaja este foarte departe. Doar o voce se aude slab, de pe tarmul aflat in departare: “Neneaaaa, mingeaaaa !”

Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat

Spot "Pescarul", Prigat, QAB, Leo Burnett

Reprezentantii Leo Burnett mai spun ca povestea spotului “Salteaua” dezvaluie in aceeasi maniera umoristica poanta din final: un sudor care se afla pe o platforma, termina de sudat o plasa. La coborare, ne dam seama ca era vorba de o saltea de sarit, intr-un parc, langa care asteapta copii sa li se dea voie sa inceapa sa sara. Plasa care imprejmuieste salteaua este neobisnuit de inalta, pentru a-i proteja pe copii, oricata energie naturala ar fi capatat de la noul Prigat”

Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat

spot "Salteaua",  Prigat, QAB, Leo Burnett

“As vrea sa pot spune ca de aceasta data cele doua spoturi au fost filmate fara presiuni de sezon: vreme frumoasa, soare, cald. Am filmat pe un lac unde am improvizat o platforma: o pluta fixata pe camerele unor roti de camion” vorbeste Laura Georgescu-Baron, A/V Production - Leo Burnett despre modul in care a decurs filmarea spoturilor.

Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat

Filmarile au fost insotite la propriu de cateva scene umoristice “Actorul, Gabriel Spahiu, naviga intr-o barcuta care la interval de doua ore se desumfla spre disperarea lui, pentru ca nu este un bun inotator. Astfel existau momente in care se faceau mici pauze pentru umflarea barcutei sau pentru a ajuta la uscarea pantalonilor imbibati de apa ai lui Spahiu” spune producatoarea audio video.

Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat

Nici pluta nu a fost lipsita de riscuri. “ Firava" incarcatura care se afla pe "solida" pluta era formata din regizorul Bogdan Naumovici, directorul de imagine Max Lemnij, Laura Georgescu Baron, mecanicul de camera, inca o persoana de la departamentul tehnic, camera, pelicula si trusa de obiective”

Spoturile “Pescarul” si “Salteaua” au fost realizate de Casa de Productie Castel Film, cu Bogdan Naumovici, Regizor si Max Lemnij, DOP.

De la Quadrant Amroq Beverages (QAB) au “sarit” in “apele” campaniei Prigat o echipa formata din: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Consumer Marketing Manager; Eusediu Margasoiu – Communication Director.

Pentru campanie, Leo Burnett a trimis “la pescuit” si “la sarituri” o echipa formata din Bogdan Naumovici - Creative Director; Tudor Cuciuc – Deputy Creative Director; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu–Baron – A/V Production Director; Bogdan Petrovici – A/V Production Manager; Petronela Ionescu – Brand Communication Executive; Elena Livinti – Brand Communication Director.


PUBLICITATE: