(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
La Fantana si Pastel Group au castigat locul 3 la "Best Promotion of Healthy Hydration", din cadrul European Bottled Watercooler Association (EBWA) Awards. Campania premiata a vizat un public-tinta de nisa - viitoarele si proaspetele mamici, pe care le informeaza despre importanta apei in viata lor si a celor mici si despre beneficiile watercooler-ului La Fantana.
„Am lucrat cu Pastel Group, incercand sa ajungem cat mai aproape de target, asta insemnand ca a trebuit sa analizam cat se poate de atent toate insighturile care conteaza pentru o viitoare sau proaspata mamica. Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, subliniaza Ana-Maria Gate, Director de Marketing La Fantana.
Campania premiata a marcat inceputul colaborarii dintre La Fantana si Pastel Group, in 2009. Dupa multe alte lucrari de grafica si design, in prezent, La Fantana realizeaza impreuna cu grupul de comunicare un proiect pe un alt segment de servicii.
European Bottled Watercooler Association (EBWA) este o asociatie internationala ce are ca scop promovarea serviciilor de aprovizionare cu apa de tip watercooler. Evenimentul EBWA Aqua Awards a avut loc anul acesta in Barcelona si a reunit lucrarile unor tari ca Spania, Elvetia, Israel, Belgia sau Marea Britanie.