KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024

“Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.

AdPlayers. info

KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions din acest an

“Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.

Campania lansata la finalul anului 2023 a intrerupt rutina zilnica a milioane de bucuresteni cu ajutorul echipelor McCann Worldgroup si UM Romania, dupa ce a expus forma unui copan „ascunsa” in harta metroului.

KFC si McCann au denumit linia “Magistrala Poftei”, in cadrul unei campanii inedite, care a indemnat calatorii sa interactioneze cu harta facand turul copanului si sa castige premii la restaurantele KFC din proximitatea statiilor de pe magistrala.

Campania “Magistrala Poftei” a fost premiata si cu un Silver Effie la Gala din Bucuresti, cu doar o saptamana inaintea festivalului de la Cannes.

Detalii, pe Youtube https://youtu.be/wBSVI2fXXxM

“Festivalul Cannes Lions nu este doar despre creativitate la superlativ, ci si implementare impecabila si schimbare de perceptie. Combinatia se regaseste din plin in Magistrala Poftei, campania care a pus KFC, la propriu, pe harta consumatorilor. Drumul de la o idee amuzanta la o campanie eficienta si un premiu la Cannes nu a fost simplu. De aceea, le multumim agentiilor McCann Worldgroup Romania si UM Romania, parte din echipa care a transformat acest proiect in realitate” declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

“KFC are o reteta secreta pentru pui, dar nu si pentru Cannes. Reteta premiului de anul acesta consta in multa munca, o echipa foarte unita si ambitioasa si o cultura creativa cu un ADN de inovatie. Leul de la Cannes nu este o surpriza, ci rezultatul firesc al calitatii constante livrate de o comunitate de oameni foarte pasionati.

Avem o relatie de peste 11 ani cu KFC si ne bucuram de fiecare moment care ne da un motiv de sarbatorit impreuna” declara Catalin Dobre, CCO & Co-CEO McCann Worldgroup Romania.

“Magistrala Poftei sau pana unde te poate duce un copan vazut intr-o zi in centrul celui mai tare outdoor din tara - harta de la metrou. In cazul nostru, ne-a dus pana la Cannes.

O campanie care gaseste o echipa sudata agentie-client intr-un varf de forma si care ne invata puterea de a descoperi un lucru care era mereu acolo.

Cel mai bun lucru e ca am creat un unbreakable bond dintre brand si consumatori, o gaselnita care va trai atat cat va fi Metrorex - odata ce l-ai vazut, nu mai poti sa nu-l vezi.” spune Ioana Zamfir, CCO MRM Romania.

„Ca strategie, este foarte important pentru noi sa gasim subiecte noi de conversatii prin media intre consumatori si marcile din portofoliul nostru. Iar aceasta campanie reuseste sa sparga barierele conversatiei si se adauga eforturilor noastre la UM Romania de a demonstra ca inovatia in folosirea canalelor de media poate aduce rezultate de business si impact favorabil in indicatorii de brand.

Suntem foarte fericiti sa adaugam premiul de la Cannes seriei de premii Effie, globale si locale, si celor in festivalurile internationale de media, Festival of Media Global pe care le-am castigat impreuna cu KFC in ultimii 10 ani.” spune Victor Croitoru, CEE Strategy Director, UM Romania.

Potrivit grupului de comunicare, in prezent, numarul total de lei castigati de grupul McCann a ajuns la 41, un record absolut pentru piata locala de publicitate.

Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din Romania, detinand companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania si KFC in Chisinau, Republica Moldova, si in anumite zone din Italia.

Grupul detine peste 170 de restaurante pe cele trei piete si are aproximativ 5.000 de angajati. Sphera Franchise Group este listata pe Bursa de Valori Bucuresti din 2017, sub simbolul SFG.

McCann Worldgroup Romania

McCann Worldgroup Romania are in portofoliu numeroase branduri internationale pentru care dezvolta campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca Cola), unele din cele mai mari branduri internationale cu prezenta in Romania  (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal, Nestle) si branduri romanesti de traditie (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna).

Demersurile creative si de business au fost apreciate pe plan international si local cu 39 premii la  Cannes Lions International Festival of Creativity si sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie Romania si Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti si MRM Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari

UM Romania, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agentii de media din Romania, fiind cea mai titrata agentie din regiune, cu premii la festivalurile Cannes, Effie, Festival of Media si Eurobest. In Romania, clientii agentiei acopera cele mai importante categorii; printre acestia se numara: Dedeman, KFC, Kaufland, Fiterman Pharma, Kober,  Alpha Bank, Kandia Dulce.

McCann Worldgroup si UM Romania lucreaza impreuna pentru a dezvolta strategii integrate de comunicare si a oferi clientilor solutii creative de business, servicii media personalizate, sustinute de tehnologii de ultima ora.

Mai mul in Festival, Campanii, 


PUBLICITATE: