John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Daca nu ati mers niciodata cu balonul, inca aveti timp sa incercati. Poftiti in baloane! Parcul Herastrau din Bucuresti si  Parcul Copiilor gazduiesc in aceste zile demonstratii live de ascensiune si aterizari cu doua baloane de 17 metri inaltime, si 16 metri in diametru.

Scurta calatorie in balon este sponsorizata de un investitor in publicitate care pompeaza cateva zeci de mii de metri cubi de aer cald, si care, cel putin deocamdata, nu si-a deconspirat numele.

Judecand dupa branding, dar si dupa faptul ca in parc a aparut si o noua "poarta" de acces pe Internet, se poate spune ca noul teasing prevesteste o campanie de telecom si transfer de date, cel mai probabil pentru Orange.

4 luni de munca neintrerupta ... in balon.

Ion Istrate, alias John Balon, a adus primul balon in tara in urma cu 11 ani. Daca in 1998 lucra pentru o companie, in prezent este propriul angajat in "pravalia" de servicii care s-ar putea spune ca ii poarta numele - John Balon, si pe care de obicei o implica in activitati de marketing si comunicare. Asta nu insemna ca exclude de pe lista clientilor comenzi si activitati de "team building" sau evenimente corporate de vanzari.

„Am zburat peste 600 de ore”, a afirmat fondatorul John Balon, pentru AdPlayers, referindu-se, desigur, la numarul de ore de zbor cu balonul in evenimentele organizate. Daca este mult sau putin, raspundeti si singuri daca va imaginati ca plecati astazi la birou, si va mai intoarceti dupa 4 luni de munca neintrerupta... in balon! Cam atat ar fi echivalentul celor 600 de ore, daca luati in calcul o saptamana de lucru de 40 de ore.

Desi a evitat sa dezvaluie cine este investitorul in publicitate pentru care lucreaza in prezent, Ion Istrate ne-a spus totusi ca in cadrul proiectului de comunicare de acum va zbura cel putin o luna, iar clientul isi va deconspira foarte curand numele. 

O afacere de zeci de mii de euro pe an

Intrebat de AdPlayers cu cat poti inchiria unul din baloanele sale, managerul John Balon a afirmat ca preturile pleaca de la 650 EUR + TVA, de la care se aplica reduceri in functie de comanda, durata campaniei sau a evenimentelor, numarul de ore de zbor, si numarul de baloane comandate.

Afacerea coordonata de Istrate se ridica la ordinul a zeci de mii de euro pe an, insa managerul de evenimente a evitat sa faca predictii pentru 2009. „Este un an greu”, spune fondatorul John Balon, dar asta nu inseamna ca nu suntem optimisti.

Daca sunteti curiosi sa vedeti cum arata pamantul dintr-un balon, in care Istrate pompeaza mii de metri cubi de aer cald, puteti accesa cateva minute de filmare de la inaltime, facuta dintr-un alt balon, chiar pe site-ul micutului dar fasnetului "operator" de transport aerian, johnbalon.ro.



PUBLICITATE: