Isoni Design a lansat revista Omagiu
Luni, 01 August 2005

( AdPlayers.ro ) Isoni Design a lansat revista Omagiu - publicatie trimestriala dedicata spatiului artistic contemporan. Isoni Design a lansat revista OmagiuOmagiu are 208 pagini pe diferite tipuri de hartie si este tiparita intr-un tiraj de 3000 de exemplare. „Omagiu isi propune sa fie o platforma dedicata industriilor creative, adunand laolalta cei mai importanti artisti, arhitecti, designeri si muzicieni contemporani din noua generatie” spun reprezentantii sai. Pretul de coperta al primului numar este 24 RON , iar abonamentul costa 80 RON /an.

Editorul - Isoni Design, ii are ca actionari pe Ioana Isopescu 50% si Gabriel Oniceag Isopescu 50%. Cei doi parteneri spun ca revista incurajeaza reclame personalizate pe continutul si adresabilitatea revistei.

Isoni Design a lansat revista Omagiu

Tariful lista al unei pagini de publicitate este de 4000 EUR. “Pentru fiecare aparitie, care este trimestriala (nu lunara), ne asteptam sa atragem publicitate in valoare de 40.000 euro” a declarat pentru AdPlayers Ioana Isopescu, Managing / Editorial Director la Omagiu care se ocupa si de vanzarile de publicitate ale revistei.

Ioana Isopescu, Managing / Editorial Director

Primele pagini de publicitate au fost “omagiate” de catre Hat/Samsung (coperta 2 + pag 1), Zapp ( pagina dubla),  Carpat Cement (coperta 3),  Nou Max/ Apple ( pagina dubla), Wardrobe (pagina dubla). Cu cate o pagina se mai numara Europapier, Codex, Innova, Corona, Evian, Pop, MTV, Igloo, Sister, H'art gallery, Re:Public, Puma, Shine Models, IntroDesign.

Isoni Design a lansat revista Omagiu

Dupa cum afirma editorii sai, revista Omagiu este similara publicatiilor ID (Anglia), WAD (Franta) COLORS (Italia), Dazed & Confused (Anglia). Subiectele din Omagiu se mai intersecteaza “extrem de  tangential” cu revistele IDEA, Re:Public mai spun ei. Revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana Omagiu este bilingva (romana si engleza), iar tema primului numareste Fals/Fake. „Am adus in fata mostre de fals si adevarat” spun redactorii revistei despre primul numar. „In tema cu acest numar din Omagiu, ne-am dorit sa privim mai indeaproape influxul de derivate indoielnice, de ripuri autentice si de copii perfectionate” spun ei.

Revista se distribuie prin retelele de distributie Mesagerie Micul Paris (MMP), Hiparion, librariile Humanitas, Carturesti, Noi, in galerii si muzee: MNAC, Galeria Noua si in magazinele Zebra Society, Vanguardia, Market 8.

De ce Omagiu? „Tocmai pentru ca actul omagial a fost atat de pervertit in ultimii 50 de ani.” sustin cei de la Omagiu „ Daca inainte aveam o singura figura iconica stantata si razletita peste tot, astazi avem label-uri si brand-uri fluturand sub flamura concernelor multinationale. De unde si teama de a nu fi confundati, copiati, modificati, sedusi”.

Lansarea a avut loc la Muzeului National de Arta Contemporana (MNAC) in prezenta a 600 de persoane dupa cum ne-au transmis reprezentantii revistei si a fost urmata de o prezentare de moda si o licitatie in scop caritabil pentru strangerea de fonduri necesare celor afecati de inundatiile din ultima luna. Printre cei care au donat lucrari pentru licitatia caritabila se numara Anca Benera, Stefan Cosma, Alexandra Croitoru, Suzana Dan, Dumitru Gorzo, Gili Mocanu, Vlad Nanca, Roman Tolici.

Odata cu lansarea au fost vandute si primele 500 de exemplare ale revistei la o petrecere organizata la recent deschisa terasa Lemon Tree pe unde au trecut aproximativ 1000 de persoane, afirma cei de la Omagiu. Petrecerea cu muzica electronica a fost intretinuta de DJz Rusu & Flore, Electric Bro

PUBLICITATE: