Internetics a dat afara magazinul cu buton de Emag.ro
Joi, 18 Octombrie 2007
..

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dupa retragerea magazinului online Parfumeria.ro, care a descoperit la Internetics serviciile de design prestate in urma unei externalizari de design a venit randul altui magazin online sa paraseasca festivalul de comunicare digitala.

Website-ul Redatronic, inscris la aceeasi sectiune WebSpace in categoria magazine online a fost descalificat de Internetics “in urma neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere”, dupa cum a declarat, pentru AdPlayers, Irina Florea - PR Manager la Millenium Communications, organizatorul evenimentului. Oficialul de comunicare nu a dezvaluit care au fost motivele concrete ale descalificarii magazinului online.

Gratie unor sesizari ale cititorilor, AdPlayers atragea atentia in urma cu cateva zile ca magazinul online contine un element grafic de baza al magazinului online Emag.ro - butonul “cumpar”.

 “Motivul principal pentru a "re" folosi butonul "Cumpar" de la eMag, este acela de a crea cumparatorului/vizitatorului un sentiment de comoditate si incredere in brandul Redatronics, atunci cand navigheaza prin paginile de produse, dar mai ales in momentul cumpararii efective” a declarat pentru AdPlayers un expert in media interactiva.

“Cu siguranta cu totii am auzit de eMag sau cel putin odata am navigat pe paginile de produse ale acestui site, iar butonul de "Cumpara" are acelasi efect la mazinele online, cum il are butonul verde de "Start" al Microsoft Windows XP (identificare si asociere cu un sistem de operare, sau in cazul nostru magazin online de renume)”, a mai spus consultantul.

“Alte motive ar fi faptul ca acest buton si-a dovedit deja efectivitatea (este usor de observat etc...). La urma urmei cel mai important motiv este ... Why Not?”, conchide el referindu-se la faptul ca pe Internet sunt incalcate foarte des drepturile de proprietate intelectuala...

PUBLICITATE: