(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Internetics a revizuit clasamentul web agentiilor (editia 2007), ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, spun organizatorii festivalului de comunicare digitala.
„Dupa cum reiese din analiza inscrierilor pentru editia din acest an”, observa organizatorii, „Green Pixel nu a inscris nicio lucrare in competitie, toate lucrarile semnate de agentie fiind inscrise direct de catre clientii sai”.
Potrivit celor care au vazut rezultatul dupa „analiza inscrierilor”, clasamentul „revizuit” al agentiilor este: Webstyler, iLeo, Ninespices, Babel Communications, MRM Partners. Vechiul clasament includea pe pozitia a doua si agentia Green Pixel, agentie care nu participase in concurs. Inscrierile erau facute de catre clienti ai companiei.
Sub titlul "Organizatorii (Internetics) ar trebui sa isi ceara scuze", Marius Deak (foto), CEO/Creative Director la Green Pixel, atragea de curand atentia asupra clasamentului Internetics 2007 in AdPlayers.
"Organizatorii (Internetics n.r.) ar trebui sa isi ceara scuze" declara a doua zi dupa anuntarea castigatorilor, Marius Deak, acuzand astfel ca festivalul ar fi remis presei un clasament al agentiilor in care figura si agentia pe care o conduce, fara ca aceasta sa fi participat la competitie.
“Nu ne-am propus sa concuram si implicit ni se pare nedrept sa fim prezentati drept pierzatori, intr-un clasament pentru care nu am luptat. Asta in conditiile in care am castigat 3 din 4 editii la care am participat”, spune Marius Deak, in comunicarea noului clasament, de catre Internetics. „Oricum, clientii nostri au fost multumiti: ei au castigat 4 premii si 2 nominalizari. Multumirea si increderea lor ne sunt de ajuns”.
iPe de alta parte, In AdPlayers, seful Green Pixel isi argumenta cu o nemultumire a agentiei incetarea participarii la Internetics din ultimii ani: "Am ales sa incetam participarea la Internetics a doua zi dupa decernarea premiilor din 2004", motiva Marius Deak parasirea competitiei. "Fiind pe scena, in vacarmul de huiduieli specific romanesti de la acea editie, toata echipa Green Pixel a considerat ca nu e cazul sa se agite pentru asemenea 'recunoastere'".
Potrivit unor surse apropiate competitiei, clasamentul a fost lasat in voia matematicii imbinand agentii care au participat la concurs cu agentii care nu au participat la concurs, dar care au avut lucrari inscrise de clienti. Organizatorii au reactionat abia dupa ce seful Green Pixel a dat glas nemultumirilor sale legate de intocmirea unui clasament intr-o competitie in care compania pe care o conduce nu participase.
Nu ne remane decat sa ne intrebam: Ar mai fi fost "analizate inscrierile" si "revizuit" Clasamentul Web Agentiilor daca nu ar fi reactionat una din companiile lezate de alcatuirea acestuia? Si, daca da, mai sunt agentii nemultumite?
iulian.toma[at]adplayers.ro