Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
Luni, 03 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, va sustine pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului o prezentare care isi propune sa evidentieze provocarile si oportunitatile pe care le au companiile si brandurile pe masura ce publicul lor tinta intra in contact cu mediile digitale.

Potrivit IAA, Garton va vorbi in cadrul seminarului dedicat Communication Planning-ului despre provocarile si oportunitatile pe care le au companiile si brandurile in lumea user-generated content.

„In aceasta era, odata cu aparitia site-urilor cu continut generat de consumator, informatia este tot mai fragmentata si poate fi controlata de catre consumator”, este de parere oficialul Synovate. “Studii ale tendintelor din media internationala efectuate de Synovate indica mai degraba nevoia brandurilor de a petrece timp cu consumatorul, decat cumpararea unui spatiu de expunere in orice media”.

Garton spune ca termenul „publicitate” ar trebui inlocuit de „comunicare”, „adica de un proces interactiv, care implica ambele parti”, mai spune el. „In acest context, in cadrul prezentarii acestuia vom arunca o privire asupra comportamentului de consum si vom analiza modalitatile prin care consumatorii fac fata diverselor medii informatice, si vom incerca sa demonstram cum si in ce fel difuzarea unui mesaj capata importanta.

„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine executivul Synovate  

AdPlayersInfo

Potrivit IAA, Steve Garton a lucrat atat de partea clientului, in companii importante cat si in agentii de publicitate, a fost publisher, dar a lucrat si in cercetare. Pozitiile ocupate l-au purtat prin Marea Britanie, Australia, Asia si Pacific.

A dezvoltat servicii complete pentru medii precum Internet, si a pus bazele unor chestionare multi-regionale cum ar fi PAX, modalitatea prin care se masoara audientele largi in Asia, Pacific, Orientul Mijlociu si nu numai.

Steve Garton este interesat de descoperirea unor insight-uri noi in relatia dintre mediile de comunicare si publicuri, dar si de modul in care tehnologia digitala va influenta viitorul publicitatii si apare deseori ca speaker la marile evenimente internationale si conduce un MA in cadrul Universitatii Oxford.


PUBLICITATE: