(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Specializata in consultanta in marketing strategic, sport si divertisment, Initiative Sports Futures a fost selectata ca partener oficial French Tennis Open, cunoscut publicului larg ca Roland-Garros, urmand sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie..
Roland-Garros este unul dintre cele patru turnee de tenis “Grand Slam” din lume si unul dintre cele mai populare evenimente sportive nu numai in Franta, ci la nivel global. Turneul are loc in perioada 27 Mai - 10 iunie 2007.“Serviciile de monitorizare oferite de Initiative Sports Futures, sofisticate si dezvoltate, vor asigura informatii esentiale pentru sponsorii Roland-Garros, ceea ce ne va ajuta sa evaluam valoarea investitiilor si va contribui la demersurile noastre in ceea ce priveste dezvoltarea comerciala viitoare a Turneului.” a declarat Michel Grach, Director de Media al Federatiei Franceze de Tenis.
“Aceasta colaborare este un mare pas inainte in dezvoltarea unei oferte complete de business pentru toate categoriile de public interesate, de la investitorii in publicitate la detinatorii de drepturi, de la televiziunile partenere la federatiile de specialitate”, spune Stewart Mison, Senior Consultant la Initiative Sports Futures.
„ In acelasi timp, aceasta colaborare este o noua dovada ca industria sportiva internationala are o nevoie clara de servicii performante si masuratori precise ale audientelor, pe care sa isi poata baza investitiile si deciziile.”, adauga oficialul Initiative Sports Futures.
Contractul intre Roland-Garros si Initiative a fost incheiat pentru o perioada de trei ani si include atat monitorizarea audientelor, cat si evaluarea sponsorizarilor.