Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
Scoala IAA de Marketing si Comunicare
Creatie: GMP


 ( adplayers, info) Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.

Taxele de scolarizare pemtru cele doua module Scolii IAA de Marketing si Comunicare sunt 1,500 Euro + TVA Modul 1 si 2,500 Euro + TVA Modul 2 – pentru membrii IAA / Young Professionals; respectiv 2,000 Euro + TVA Modul 1 si 3,300 Euro + TVA Modul 2 – pentru non-membri. Taxele de mai sus sunt aplicabile candidatilor admisi si pot fi achitate in 4 rate lunare egale. La depunerea dosarului deinscriere, se va achita o taxa de evaluare a dosarului in valoare de 100 RON + TVA.

Scoala IAA de Marketing si Comunicare este un program de pregatire profesionala intensiva care imbina abordarea teoretica cu practica si cu studiul individual, fiind cel mai amplu proiect din Romania in domeniul educatiei  realizat de catre o asociatie profesionala.  Școala IAA reuneste la catedra practicieni, iar in salile de curs oameni activi in industrie, care pot aplica imediat cunostintele si metodele de lucru invatate.

Cui se adreseaza?

Modulul  1 al Scolii IAA de marketing si comunicare se adreseaza persoanelor angajate in departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau in curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienta in domeniu. Acest prim modul al Scolii IAA de Marketing si Comunicare creaza cursantilor o imagine aprofundata despre bazele marketingului si ale comunicarii. Acestia au posibilitatea sa solicite si sa interpreteze cercetari de piata de orice fel, invata sa elaboreze si sa bugeteze planuri de marketing, sa construiasca planuri de comunicare, sa evalueze strategii si sa isi sustina public punctele de vedere.

Modulul 2 se adreseaza specialistilor si managerilor din industrie, cu studii superioare si cu experienta in domeniu de la 4 pana la maxim 7 ani, avand ca principal obiectiv accentul pe aprofundarea unor cunostinte ce le va da cursantilor posibilitatea de a gandi un plan strategic de marketing si comunicare, de a selecta si construi o echipa capabila si motivata, de a intelege si a coordona resursele implicate.

Detalii despre disciplinele de studiu, calendar, profesori, precum si documentele necesare inscrierii se gasesc pe site-ul www.scoalaiaa.ro. 


PUBLICITATE: