(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul IAA care va avea loc la sfarsitul lunii septembrie este mai mare decat cel cel al romanilor, a afirmat pentru AdPlayers.ro, Razvan Gavrilescu (foto), Summit Organiser la IAA, desi nu a dezvaluit cifra celor inscrisi.
„Ceea ce ne impresioneaza este numarul dublu de inscrieri din afara granitelor tarii, fata de numarul delegatilor romani inscrisi pana in acest moment”, a declarat Diana Flutur, Directorul Summit-ului.
”De asemenea, desi noi ne-am propus sa realizam un eveniment european, care sa reflecte situatia de pe „batranul continent”, am fost bucurosi sa constatam interesul manifestat de reprezentantii companiilor de renume din intreaga lume, nu doar din Europa, de a participa la acest eveniment”.
Potrivit unor surse din piata, de participarea la Summit-ul European IAA care se va tine in Romania s-ar fi interesat inclusiv numarul 1 al grupului de marketing si comunicare Dentsu, din Japonia, unul din primii 5 playeri mondiali in industria de marketing si publicitate.
Summit-ul European al International Advertising Association va avea loc in perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfasurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul va acoperi arii diverse de interes pentru comunitatea de marketing si comunicare: Legislation and Self Regulation, Communication Planning & Research si CSR.
Printre vorbitorii de talie europeana si internationala care si-au confirmat deja prezenta, se numara: Alan Rutherford (Vice President, Global Media Unilever), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise - Chairman si CEO, PROTV Romania, Republica Ceha si Slovacia), Carla Michelotti (Vice President, Leo Burnett Worldwide, IAA VP Government Affairs and Self Regulation), Santiago Gowland(Global Director al CSR, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media – Synovate), Solange Montillaud Joyel (Project, Director, United Nations Environment Program), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT ) sau Wally Olins (The Branding Guru).
Pentru membrii IAA taxa de participare porneste de la suma de 500 Euro pentru inregistrarile de pana la 15 iulie, 600 Euro pentru inregistrarile de pana la 31 august si 700 Euro pentru ultimele inscrieri de pana la 15 septembrie. Pentru non-membrii IAA la taxele de participare preferentiale ale membrilor IAA se adauga 100 de Euro.
Oficialii IAA spun ca desi mai sunt aproape trei luni pana la startul Summit-ului European al IAA, s-au facut deja primele inscrieri. Astfel, pentru a beneficia de tarifele Early-Bird Registration care sunt valabile pana la data de 15 iulie, pe lista de inscrieri figureaza, pana in acest moment, un numar semnificativ de delegati romani si straini.