IAA: "MAE si Gav|Scholz&Friends si-au îndeplinit complet misiunea"
Vineri, 09 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Comitetul Director al IAA Romania a luat nota cu interes de dezbaterea generata în jurul elaborarii sub egida Ministerului Afacerilor Externe a conceptului "Romania-Fabulospirit", se arata într-o informare remisa membrilor asociatiei, potrivit unor surse din piata.

Având în vedere caracterul tactic al demersului, spun reprezentantii asociatiei, comitetul director IAA considera ca, din punct de vedere profesional, deopotriva Ministerului Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends si-au îndeplinit complet misiunea.

Oficialii IAA spun ca elaborarea acestui concept constituie o initiativa merituoasa, în peisajul dominat de dezbateri sterile în jurul branding-ului de tara, oricâte dezbateri cu caracter critic ar genera.

În informarea catre membri, Comitetul Director IAA mai propune tuturor celor interesati de aceasta dezbatere sa reflecteze mai întâi la importanta pasilor concreti, preferabili unei lamentabile agonizari teoretice.

"Speram ca implementarea acestui concept într-o campanie de comunicare sa demonstreze valentele creatoare ale propunerii Gav|Scholz & Friends, membru al IAA - Filiala România", se mai arata in comunicarea asociatiei.

IAA România are în componenta 106 companii, firme care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor, canale media si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze în România standardele internationale recunoscute în domeniul publicitatii.


PUBLICITATE: