Hyperpiata: zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si 132.571 persoane - în toata reteaua Cora Bucuresti.

Rezultatul privind numarul de vizitatori în cele doua dintre cele mai importante retele de hypermarket-uri din Bucuresti este oferit de compania de cercetare psihologica de piata Brand Behavior Research & Data (BBR&D), care a realizat un studiu în luna februarie 2007, la comanda Monopoly Media.

Potrivit Brand Bahavior, cifrele mari de trafic, atât în zilele din timpul saptamânii cât si în week-end, indica faptul ca alegerea unei perioade a zilei în care hypermarketurile sunt putin aglomerate devine din ce în ce mai dificila pentru cumparatori.

Conform rezultatelor cercetarii,  reteaua Cora Bucuresti a înregistrat in medie într-o zi lucratoare din perioada realizarii studiului un numar de 115.257 vizite, iar într-o zi de week-end o cifra de 175.856 vizite.

Aceeasi cercetare releva ca, reteaua Carrefour Bucuresti a înregistrat 178.395 vizite, în medie într-o zi lucratoare din perioada studiului si 247.617 vizite într-o zi de week-end.

In hypermarket-urile monitorizate de Brand Behavior Research & Data, în zilele lucratoare, cele mai ridicate valori medii de trafic se înregistreaza în cursul serii, între 17.00 si 20.00, iar cele mai scazute în timpul diminetii, pâna la ora 11:00.

Realizatorii studiului spun ca hypermarketurile reprezinta un fenomen cu impact social. Ei au observat ca sfârsitul de saptamâna este si cel mai aglomerat, pentru ca bucurestenii au mai mult timp liber, iar cele mai ridicate valori medii de trafic sunt cele dintre orele 11:00 si 17:00.

În medie, 56% din vizitatorii din week-end în reteaua Carrefour Bucuresti intra în hypermarketuri între 11:00 si 17:00, si peste 59% dintre vizitatorii din week-end în reteaua Cora Bucuresti intra în acelasi interval orar.

AdPlayersFile

Responsabilii companiei de cercetare psihologica spun ca Brand Behavior Research & Data a realizat studiul prin masurarea traficului din retelele Cora si Carrefour Bucuresti, zilnic în intervalul orar 8:00 - 22:00 (câte 14 ore pe zi). Masurarea s-a efectuat prin observare si a constat în numararea persoanelor care au intrat în locatiile monitorizate.

Valorile de trafic, precizeaza autorii,  nu fac o diferentiere între cumparatorii din ariile comerciale si persoanele care viziteaza doar ariile galeriilor. Numarul de vizite are o valoare medie calculata pe intreaga retea, atat pentru Cora (2 locatii), cat si pentru Carrefour (4 locatii).

Operatorii au înregistrat în fise prestabilite numarul de persoane, iar fisele au permis de asemenea înregistrarea datei si a intervalului orar de înregistrare. Intrarilor în magazine le-au corespuns niste filtre în dreptul carora operatorii au notat toate persoanele care au trecut.


PUBLICITATE: