Hit Mail planifica 5 milioane EUR
Marti, 23 Mai 2006

Hit Mail planifica 5 milioane EUR

( AdPlayers.ro , Irina Toma - irina.toma@adplayers.ro  ) Pe primele 4 luni ale anului 2006 cifra de afaceri a grupului Hit Mail a crescut cu 70% fata de primele 4 luni ale anului precedent, spun oficialii grupului condus de Marian Seitan (foto), Presedintele Grupului Hit Mail. Cifra de afaceri estimata pentru 2006 a grupului Hit Mail este de 4-4.5 milioane euro. Cresterea accelerata a cifrei de afaceri a grupului, arata oficialii Hit Mail, survine in contextul cresterii accelerate a pietei romanesti de marketing direct, care incepe sa recupereze decalajul fata de tarile europene.

“Atunci cind am infiintat Hit Mail, in urma cu noua ani, ma gindeam la momentul in care piata romaneasca nu va putea trai fara marketing direct”, a declarat pentru AdPlayers Marian Seitan. „Astazi, cind planificam o cifra de afaceri de aproape cinci milioane de euro si avem peste 200 de angajati, ma gandesc la momentul in care fiecare companie, mare sau mica, va planifica o campanie de marketing direct, gandindu-se la beneficiile pe care i le aduce acest tip de investitie”, a mai afirmat pentru AdPlayers, Seitan.

Piata romaneasca de marketing direct este estimata in 2006 de catre Hit Mail la 15-20 milioane de euro, cu 40-50% mai mare decat anul trecut, dar mult mai mica, spre exemplu, decat piata maghiara de marketing direct. Reprezentantii grupului Hit Mail spun ca piata de marketing direct a tarii vecine se ridica la circa 100 milioane EUR.

Potrivit reprezentantilor companiei, Hit Mail este cea mai importanta companie de marketing direct din Romania si ofera servicii integrate de marketing direct: administrare baze de date, administrare promotii, direct mail, call center, SMS marketing si online marketing. Printre clientii reprezentativi se numara Astra Asigurari, British American Tobacco, Hewlett Packard, Masterfoods, Microsoft si Mobexpert.


PUBLICITATE: