Hello, Effie? Aici primul trofeu. Bronze Lion la Cannes Lions.
Luni, 16 Iunie 2014


Primul trofeu de "metal" de la Cannes Lions pentru Romania. Si primele 14 nominalizari
foto: Via Adrian Botan, McCann Erickson 


adplayers. Iulian Toma

Hello, Effie? Opreste prezentarea cazurilor. Uite aici trofeele La Cannes Lions. Din 14 nominalizari la premii in prima zi, McCann a rupt deja gura targului a doua zi cu primul trofeu “de metal” dupa cum ii zice Adrian Botan, din cate se vede cu o campanie ROManeasca.

“Yes!!!! A Bronze Lion is on it's way to Bucharest, not Budapest!” spune Nir Reafuah, colegul de echipa a lui Adrian Botan, numind in stilul propriu campaniei si trofeul de bronz castigat.

La mai mare tuturor. E doar prima zi de premii.

Campaniile McCann nominalizate la Cannes Lions le puteti gasi mai jos.

    Cele 14 nominalizari ale agentiei McCann Bucuresti se adauga la cele peste 100 de nominalizari obtinute de reteaua globala McCann. Potrrivit comunicarii agentiei, pana acum, McCann Bucuresti este singura agentie din Romania cu shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions 2014.

Cele 14 shortlist-uri, potrivit responsabililor de comunicare McCann :

·         Ghita, the Social Shepherd”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, cu doua shortlist-uri la categoria Media Lions, un shortlist la categoria Promo & Activation si un shortlist la categoria PR (campanie realizata de McCann Bucuresti si agentia de media UM);

·         Bucharest not Budapest”, pentru batonul de ciocolata Rom Autentic de la Kandia Dulce, cu doua shortlist-uri la Promo, doua la Direct si una la Media Lions (campanie dezvoltata de McCann Bucuresti, MRM Worldwide Romania, McCann PR, UM);

·         Cif curata Romania” pentru Unilever, cu doua shortlist-uri la Promo & Activation, una la Direct (campanie dezvoltata de McCann Bucuresti, MRM, Momentum, McCann PR);

·         Radar for Good”, dezvoltata pentru Coca-Cola Romania, cu un shortlist la Mobile Lions si unul la Direct Lions (campanie dezvoltata de McCann Bucuresti, MRM, McCann PR si UM)

In total, McCann Bucuresti a inscris la festivalul de publicitate de la Cannes de anul acesta 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone Romania, Rom Autentic, Coca-Cola Romania, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe si Beko.

Case Study-urile campaniilor pot fi vizionate la link-urile de mai jos:

Coca-Cola, „Radar for Good”: https://www.youtube.com/watch?v=HCdb1SlpsBg

Rom Autentic „Bucharest, not Budapest”: https://www.youtube.com/watch?v=V80bZ33XyGM

Cif, „Cif Cleaning Romania”: https://www.youtube.com/watch?v=X8E92VgYhkY

Coca-Cola „Live Tweets”: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Coca-Cola, „Banner Duet”: https://www.youtube.com/watch?v=pmtc7EuoQ3o

Vodafone, „Ghita, the Social Shepherd”: https://www.youtube.com/watch?v=IsbgZshYf8E

Vodafone, „Digital Wallpaper”: https://www.youtube.com/watch?v=se50nwc7qG8

Pizza Hut, „Super Pan”: https://www.youtube.com/watch?v=46NpwqINJjA&index=22

Doncafe&Beko, „Snooze for Coffee”: https://www.youtube.com/watch?v=rfuqiPU8Hpg&index=24

L’Oreal, „Trace your Beauty”: https://www.youtube.com/watch?v=WYljSUcYvRo&index=19

 
Mai mult in Festival


PUBLICITATE: