( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Heineken Music Thirst revine în 2006 cu Studio. Potrivit agentiei Grey Worldwide România, Heineken Music Thirst Studio reprezinta unul dintre cele mai importante programe dezvoltate de marca de bere pe piata româneasca. Oficialii competitiei au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca evenimentul Heineken Music Thirst de anul trecut a înregistrat, în România, un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ care s-au înscris pentru un loc în finala europeana din Croatia.
Campania Heineken Music Thirst Studio din acest an se va desfasura în perioada august - decembrie, incluzând comunicare conventionala, neconventionala, comunicare on-line si PR. Aceasta este dezvoltata de agentiile The Works si Slice din Londra. Promotorii programului au afirmat pentru AdPlayers ca, în România, Heineken Music Thirst Studio este coordonata si implementata la nivel local de o echipa de la Brau Union si Grey Worldwide România, media este asigurata de agentia Mediacom România, iar suportul web este furnizat de Senior Software.
Emag!c Entertainment, companie de promovare de concerte si impresariat artistic international care a adus de curând Depeche Mode si Shakira în România, a fost aleasa de catre Heineken sa fie promotoarea câstigatorului Heineken Music Thirst Studio 2006.
Heineken Music Thirst Studio 2006
Autorii evenimentului sustin ca Heineken Music Thirst Studio 2006 reprezinta o colaborare de exceptie între cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din întreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si România.
Competitia internationala, spun reprezentantii Heineken, se adreseaza celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Câstigatorul Heineken Music Thirst Studio 2006, mai adauga ei, va avea ocazia de a produce o piesa proprie împreuna cu renumitul grup britanic Groove Armada în studiouri profesioniste din Londra si Barcelona.
Unul dintre cele mai renumite grupuri de muzica de club din ultimii ani, potrivit autorilor programului Heineken, Groove Armada se bucura de aprecierea unui public numeros, dar si a unor fani faimosi precum Madonna sau Elton John cu care Groove Armada a colaborat. La cererea lui Elton John, grupul a fost invitat sa mixeze la cea de-a 30-a aniversare a renumitei reviste americane, Interview, iar printre admiratori s-au numarat Johnny Deep, Calvin Klein, Liz Hurley, Jon Bon Jovi, Puff Daddy, Moby si Giorgio Armani.
Pornit de la consumatorul de muzica de club
Ilco Kwast (foto), Group Brand Manager Heineken afirma ca “Prin acest program, Heineken anticipeaza tendintele din industria muzicala internationala si raspunde unui mediu cultural urban aflat într-o continua schimbare. Punctul de la care am pornit este, desigur, consumatorul de muzica de club din ce în ce mai avizat si avid de experiente inedite.”
Kwast mai sustine ca „În România, competitia Heineken Music Thirst Studio îsi propune sa contribuie la dezvoltarea unui curent care a luat deja amploare la nivel international si, în acelasi timp, sa propulseze cei mai buni DJ români, carora le ofera ocazia de a crea track-uri originale alaturi de nume mari ale muzicii urbane internationale.”
Desfasurare
Potrivit promotorilor programului, în perioada 25 august - 15 septembrie, DJ-ii vor putea înscrie în competitia Heineken Music Thirst Studio 2006 demo-uri continând 20 de minute de muzica mixata, care vor include si o creatie proprie.
Jurizarea demo-urilor, sustin reprezentantii programului, va fi realizata în trei etape: din totalul demo-urilor înscrise în competitie, cele mai bune 10 demo-uri vor fi selectate cu ajutorul unui juriu format din specialisti din industria muzicii de club din România si vor fi trimise apoi spre jurizare cunoscutului grup britanic de producatori – Groove Armada.
Cei trei finalisti alesi în Londra, mai deconspira initiatorii evenimentului, vor pleca într-un turneu organizat în orasele Constanta, Timisoara si Cluj, unde publicul va da votul sau final. Câstigatorul acestei editii a competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 va avea ocazia de a crea o piesa de muzica originala împreuna cu idolii celor mai multi dintre DJ-ii din întreaga lume, grupul Groove Armada. În plus el va avea sansa de a mixa alaturi de Groove Armada si alti DJ renumiti pe scena unui eveniment de amploare organizat la Bucuresti în cadrul Heineken Music Thirst Studio 2006.
DJ Raoul - câstigatorul de anul trecut
“Ma bucur sa fiu si anul acesta alaturi de Heineken Music Thirst Studio si invit DJ-ii din România sa accepte provocarea si sa ia parte la o competitie în care talentul si creativitatea sunt rasplatite cu adevarat”, a declarat DJ Raoul (foto), ambasadorul programului din acest an si câstigatorul Heineken Music Thirst 2005. DJ Raoul a reprezentat România la finala europeana a competitiei, organizata în Croatia.
Pioneer – partenerul oficial al programului
Marca Pioneer a devenit partenerul oficial al programului Heineken Music Thirst la nivel global. Pioneer aduce cu sine, sunte de parere oficialii evenimentului, experienta pe care o are în domeniul echipamentelor dedicate specialistilor din industria muzicii electronice, dar si premii. Câstigatorilor competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 vor intra în posesia a 10 casti Pioneer si a marelui premiu de la Pioneer constând în doua CD Playere CDJ 1000.
Autorii din România
De la Brau Union proiectul este coordonat si implementat în România de o echipa formata din Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, Antonia Stere – Brand Manager, Andreea Veress - Junior Brand Manager si Iosefina Frolu – Public Relations Manager.
Grey Worldwide România “mixeaza” evenimentul cu Sorin Predescu – Creative Director, Razvan Gavrilescu – Client Services Director si echipa de BTL : Olivia Catana si Vasile Hodorogea, Mihai Fetcu – Art Director, Cosmin Nicolae - Copywriter, Ruxandra Mirea – Account Manager, Alina Stanciu – PR Director, Laura Pana – PR Executive. Suportul web Senior Software este asigurat de Mihai Tataru si Florin Secanu.
7.000 de DJ în Heineken Music Thirst
Initiat în septembrie 2002, programul Heineken Music Thirst a devenit, dupa cum afirma reprezentantii sai, o competitie de referinta pe scena muzicii urbane electronice urbane internationale. De-a lungul celor patru ani, peste 300.000 de oameni au participat la evenimentele Heineken Music Thirst si peste 7.000 de DJ s-au înscris în competitiile programului.
Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, având vânzari de 23 de milioane hl în 2006. În România, marca Heineken face parte din portofoliul Brau Union România, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.