Headvertising, agentia care a facut Flugtag 2010, trimite comunicarea accidentelor la Red Bull
Marti, 21 Septembrie 2010


 ( AdPlayers, Iulian Toma)

Cine se face vinovat de accidentele de la Red Bull Flugtag: organizatorii sau participantii ? Aceasta este doar una din intrebarile care macina deopotriva agentiile dar si clientii care pot organiza astfel de evenimente periculoase pentru sanatatea participantilor.

Serban Alexandrescu, managerul Headvertising, agentia organizatoare a evenimentului Red Bull Flugtag, nu a comentat accidentele care au avut loc la editia din acest an, invocand procedurile internationale de comunicare ale producatorilor marcii Red Bull.

„Rugamintea celor de la Red Bull, care au proceduri internationale extrem de precise legate de astfel de incidente care se tot petrec in lume, cand esti cel mai mare sponsor de sporturi extrem de extreme, "you'll have to run this subject through their PR dept." si nu prin agentia organizatoare, adica noi”, a afirmat Alexandrescu pentru AdPlayers.

La editia Red Bull Flugtag 2010 care a vavut loc duminica, 20 septembrie, o tanara care a sarit de la o inaltime de 6 metri si-a fracturat coloana, iar un alt tanar si-a spart capul dupa cum au declarat oficiali medicali prezenti la locul de desfasurare al evenimentului citati de presa. Facand aluxie la sloganul marcii, Antena 3 a titrat sec, dar cat se poate de adevarat "Pianul nu-ti da aripi". Totusi, cine a lasat tanara sa "zboare" ?

Mai mult in Eveniment, Red Bull


PUBLICITATE: