(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
"Cea mai mare satisfactie a noastra nu este cand aflam ca niste participanti s-au angajat in agentii sau companii de renume”, spune Dragos Dehelean (foto), Presedinte al Asociatiei de Comunicare Ethos, organizatorul Olimpiadelor Comunicarii.
„Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei”, continua oficialul Ethos. „Asta ne-am dorit de la competitie”, mai sustine Dragos Dehelean. “Sa fie locul unde ei ii pot vedea la lucru pe tinerii care sunt cel mai bine pregatiti pentru a intra in agentie."
Marius Balaci, Director Relatii Publice Ethos afirma si el pentru AdPlayers ca “Numai in Grupul Leo Burnett Romania sunt 17 oameni care au participat la Olimpiade, in diverse editii”.
Leo Burnett este dealtfel si agentia care a realizat si campania de advertising ce promoveaza inscrierile la Olimpiadele Comunicarii, pentru editia din acest an. Potrivit Ethos, conceptul creat de Leo Burnett este complet atipic pentru o campanie de promovare a inscrierilor intr-o competitie. Respectiv, potentialilor participanti li se transmite mesajul: “Protejeaza sanatatea mintala a juriului; gandeste-te de 2 ori inainte sa te inscrii”.
Campania se va desfasura pe radio (Radio 21), print (Ziua, Romania Libera, Cariere, 24FUN) si internet (Wall-Street.ro, 9AM.ro, EJobs.ro, Comunicatedepresa.ro, Oricum.ro si AdPlayers.ro).
Comunicarea urmareste, spun organizatorii seriei de evenimente, sa ii descurajeze pe tinerii care se inscriu la Olimpiadele Comunicarii doar pentru ca au auzit ca e “la moda” sa lucrezi in Advertising sau in Relatii Publice.
In schimb, organizatorii spera ca prin intermediul ei sa ii atraga pe cei mai buni dintre tinerii care au dus pasiunea pentru comunicare dincolo de hobby, si care sunt gata sa lucreze cu succes intr-o agentie sau intr-un departament de comunicare.
Executiile campaniei duc la extrem efectul pe care il au participantii din prima categorie asupra membrilor Juriului, spun reprezentantii Olimpiadelor. Acestia o iau razna si fac tot felul de lucruri nebunesti.
In spotul radio, Razvan Matasel, Deputy Managing Director and Head of Planning la Leo Burnett povesteste cum a fost rapit de niste ”omuleti mici si verzi”. In spoturile virale, Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania, se cearta cu vanzatorii de legume din piata, intrebandu-i cat costa “hanoracul”; Bogdan Naumovici, Regional Creative Director Leo Burnett, incearca sa convinga un “miel” sa zboare, iar Mihai Coliban, Creative Director ACME Industries indeplineste dorintele trecatorilor, atingandu-i cu o “bagheta magica”. Doua executii pentru print, “Creionul” si “Paharul”, vin sa completeze campania.
Executiile pot fi vazute pe site-ul Olimpiadelor Comunicarii, www.olimpiadelecomunicarii.ro/campanie.html
Olimpiadele Comunicarii reprezinta un proiect realizat cu sprijinul financiar al: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Ozone Laboratories, Leo Burnett Romania, ABN AMRO Bank si Media Image Group.
...Advertiser: Ethos
Brand: Olimpiadele Comunicarii
Agentie: Leo Burnett
Emilian Arsenoaiei (Creative Director),
Theodor Sandu (Art Director),
Corina Bacanu (Copywriter),
Razvan Matasel (Head Of Planning),
Raluca Borascu (Stategic Planner),
Ioana Stirbulescu (Brand Comm Executive),
Mihai Stanescu (AV Production Manager),
Tudor Cuciuc (Photorapher)
Laura Georgescu-Baron (A/V Production Director).