( AdPlayers.ro ) Grey EMEA (Europe - Middle East – Africa) a fost distinsa cu premiul Euro Effie pentru „Cea mai buna retea de publicitate a anului 2005”, se arata intr-un comunicat al Grey Worldwide Romania – reprezentantul din Romania al retelei de publicitate.
Premiile Euro Effie reprezinta o confirmare a eficientei campaniilor de comunicare in Europa, campanii al caror impact depaseste granitele tarii de origine. Organizata la Bruxelles de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare ( EACA) , competitia este considerata cel mai inalt standard al eficientei unei campanii de publicitate.
Agentiile Grey au castigat aur, argint si bronz la FMCG – produse de curatire, moda si produse de lux, categoria auto si cea a produselor de infrumusetare. Potrivit reprezentantilor Grey, distinctiile acordate sunt o recunoastere internationala a campaniilor realizate de retea, precum si a capacitatii de a imbina doua dintre cele mai mari provocari ale specialistilor in marketing: utilizarea eficienta a bugetelor si revitalizarea marcilor consacrate.
Carolyn Carter, President si CEO al Grey Global Group Europe - Middle East - Africa, declara: “Stim cu totii ca publicitatea ofera o crestere substantiala a marcilor. Dar astazi atat marcile, cat si clientii si agentiile au ceva in comun – cu totii trebuie sa ne dovedim valoarea in fiecare zi. De aceea, eficienta unei campanii a devenit prioritara pentru agentiile Grey. Premiile castigate la Euro Effie sunt realizari extraordinare pentru Grey, pentru clientii nostri si pentru marcile aflate in portofoliul lor.”

„Campania Lenor are foarte mult stil. Interactioneaza cu consumatorii nostri. Si are rezultate. Castigarea Euro Effie este o dovada in plus care rasplateste filosofia P&G potrivit careia consumatorul decide. De asemenea, recunoaste eficienta creatiilor noastre” explica Danielle Bibas, Marketing Director Lenor.
Peter Kirby, Vice President Global Aquafresh Strategy & Communications, declara: „Este o stire grozava. Si noi si agentia Grey suntem foarte fericiti de rezultatele obtinute de aceasta campanie, care de altfel a castigat si competitia noastra interna. Sa fim castigatorul Euro Effie la categoria „Toiletries & Beauty” este intr-adevar cea mai inalta recunoastere.”

Alex Mohr, Marketing Director SEAT, a declarat: „Am avut mare incredere in impactul acestui spot TV, desi calupurile de publicitate erau foarte aglomerate, iar bugetul destul de redus pentru pietele in care a fost prezentat”. Executivul Seat a mai spus ca „Agentia a reusit sa realizeze o executie puternica ce combina conceptul, imaginea si muzica intr-o maniera aparte”. Potrivit aceluiasi oficial, campania ‚For those who believe in driving” a devenit aproape un crez pentru angajatii SEAT din toate pietele Vest-europene, precum si pentru cei ai agentiei Atletico International. „Vom continua sa raspandim acest crez in compania SEAT si in toate pietele pe care activam.” a mai spus Mohr.
( Iulian Toma )