Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta, anunta responsabilii de comunicare ai GMP.
“E o onoare pentru noi ca am luat Grand Prix la Eurobest in categoria PR pentru o campanie integrata pentru care au colaborat competente diferite ale GMP Group. Insa, mai tare ne bucura faptul ca stirile pozitive despre Romania nu contenesc sa se scrie, ca oameni care, de altfel, ii vor pe romani afara din tarile lor, afla despre campania noastra si vad si o alta fata a romanilor” a declarat Felix Tataru, presedinte GMP Group declara
Campania semnata de Grupul GMP pentru brandul Gandul.info a fost premiata in mai multe randuri in competitiile de profil: Grand Prix - Digital Campaigns, Gold - PR Campaigns, Silver - Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competitie la care aceeasi campanie a fost desemnata cea mai buna campanie integrata, castigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis si media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 si cea mai buna campanie din regiune, la European Excellence Awards.
”Why don’t you come over?” este o campanie integrata realizata prin colaborarea a trei agentii din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler si GMP PR, alaturi de Mediafax Group. Campania a venit ca un raspuns al GMP si Gandul.info la campania britanica menita sa stopeze ”exodul” de romani in Marea Britanie, odata cu ridicarea restrictiilor de pe piata muncii in ianuarie 2014. Pornita din GMP Advertising, campania a fost completata cu componente de digital de Webstyler si de PR si media relations de GMP PR.
Mai mult despre toate trofeele romanesti la editia din acest an, urmariti in seria Festival din adplayers un material despre Eurobest 2013.