(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Graffiti BBDO lanseaza cea de-a V-a editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”, de aceasta data, in parteneriat cu Pepsi. In anii trecuti, agentia a organizat concursul cu sprijinul unor clienti ai agentiei printre care se numara Dacia sau Scandia.
Castigatorul marelui premiu va participa festivalul de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, ce va avea loc in perioada 14-19 octombrie 2007 la Portoroz, Slovenia. Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO si Pepsi, iar accesul pe tot parcursul festivalului la evenimente va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. De asemenea, primii trei clasati vor putea efectua o luna de practica la Graffiti BBDO cu posibilitatea continuarii colaborarii.
Target
Competitia se adreseaza tinerilor sub 26 de ani, care nu sunt angajati in agentii de publicitate, care sunt invitati sa prezinte propuneri de campanii integrate pe tema concursului. Propunerile vor include executii de scenariu tv, scenariu radio, print, media neconventionala, internet.
Perioada de desfasurare a competitiei este 3 iulie – 10 august 2007, castigatorii urmand sa fie anuntati pe 1 septembrie 2007. Brieful de creatie si formularul de participare vor fi disponibile pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro si pe blogul agentiei de http://blog.graffiti.bbdo.ro/.
Tema
Tema noului concurs este „Un Bucuresti mai putin aglomerat”, spun reprezentantii agentiei, iar marele premiu consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2007 si este inspirata din realitatea traficului bucurestean, din ce in ce mai deranjant atat pentru pietoni cat si pentru conducatorii auto.
„Am pornit de la o problema reala, si anume aceea ca in ritmul actual de dezvoltare, in 5 ani, Bucurestiul va fi un oras paralizat din cauza traficului”, spune Stefan Chiritescu, Senior Account Planner Graffiti BBDO.
Juriul
Juriul din acest an va fi compus din: Calin Clej - CSD Marketing Manager PepsiCo Romania, Ema Prisca - Director de Creatie Graffiti BBDO, Sorin Psatta - Director Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu - Senior Account Planner Graffiti BBDO. Castigatorii premiilor respective vor fi decisi si cu participarea lui Cristian Mucichescu, Director Executiv Media Direction, respectiv, Gabriela Terchila, Managing Director Proximity.
Membrii juriului vor nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief. Juriul va lua in considerare conceptul, nu executia, insa modalitatea generala de prezentare poate fi un plus in evaluarea candidatilor.
AdFile
Advertiser: Katjes
Agentie media: Spoon Media
Media Planner: Ionela Aprodu.