(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Gala Premiilor eCommerce a dat start inscrierilor pentru editia din acest an. Poate cam zgarcita in privinta numarului de premii, comparativ cu inflatia de statui si trofee din multe festivaluri de publicitate la care participa agentiile romanesti, competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doar doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce.
Organizatorul Galei – publicatia de profil Link 2 eCommerce – va accepta in competitia din acest an doar magazinele online care au inteles ca SPAM-ul nu este o modalitate de promovare, ca exista diferente majore intre un magazin online si un site de prezentare a produselor (catalog electronic), ca transparenta si sinceritatea in relatia cu utilizatorul este esentiala pentru dezvoltarea afacerii.
La cea de a treia editie a Galei Premiilor in eCommerce vor fi acceptate in competitie doar magazinele care vor intruni setul de conditii impus ca PRESELECTIE de Organizator. Printre acestea se numara conditii cum ar fi usurinta in aflarea datelor de identificare ale companiei in cadrul magazinului online, neacceptarea celor care trimit mesaje comerciale nesolicitate (SPAM), informatii suplimentare privind plata si modul de livrare al produselor. Organizatorii exclud deasemenea din start posibilitatea inscrierii proiectelor de tip catalog, care nu prevad modalitati de cumparare ale produselor prin intermediul Internetului.
Desi nu vor face publice numele persoanelor care vor juriza concursul, Gala Premiilor in eCommerce promite singura festivitate din Romania care rasplateste in mod corect, obiectiv si transparent performantele in comertul electronic.
Taxa de participare este cuprinsa intre 125 lei la care se adauga TVA, pentru magazine online cu o vechime mai mica de 12 luni, si respectiv 250 lei (plus TVA) pentru proiecte mai vechi de 12 luni. Magazinele online se pot inscrie la editia din acest an a Galei Premiilor in eCommerce in perioada 21 iulie - 25 august 2008.
Mai multe amanunte despre procesul de inscriere si concurs pot fi aflate pe website-ul organizatorului, publicatia online Link 2eCommerce.