(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
GMP PR a castigat doua premii de aur si o nominalizare la sabre Awards, festival de comunicare a carui premii s-au acordat in acest an, aseara, la Venetia.
"Avem doua "Gold-uri" si o nominalizare la cea mai buna campanie in Europa de Est", a afirmat aseara pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner la GMP PR, prin telefon, de la Venetia.
GMP PR a inscris in concurs trei cazuri: Apa Nova - De ce iubim Bucurestiul - cu care a castigat Gold, Fundatia Sensiblue - pentru care a luat deasemenea un Gold, iar campania pentru SECS a luat nominalizare pentru "cea mai buna campanie din Europa de Est".
"Cred ca este un palmares de invidiat pentru orice agentie din Romania si reflecta spiritul competitiv din GMP", a mai adaugat Felix Tataru, seful agentiei de GMP. "In doar doi ani si jumatate GMP PR dovedeste ca performanta noastra se reflecta si in acest domeniu al comunicarii dupa ce in 2006 a fost Agentia Anului in Romania, iar in 2007 a castigat cel mai important premiu pentru Romania - 'Newcomer agency of the year' la European Excellence Awards pe Europa, intr-o competitie cu agentii din Amsterdam Londra si multe alte capitale Europene" a conchis Tataru.
Cu echipa de aproximativ 20 de oameni, divizia de PR de la GMP s-a relocat de cateva luni din vechiul sediu unde isi desfasura activitatea alaturi de agentia de publicitate.