(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat pentru AdPlayers, Ioana Manoiu (FOTO, stanga), Managing Partner GMP PR, despre faptul ca agentia GMP PR a fost aleasa "Newcomer agency of the year", la European Excellence Awards 2007. In competitie au fost inregistrate peste 600 de inscrieri din toata Europa jurizate de 30 de profesionisti, directori de comunicare si sefi de agentii.
Gala de premiere a competitiei a avut loc in data de 13 decembrie la Berlin si Campania “Apa Nova pentru Bucuresti” creata de GMP PR a fost nominalizata si ea la categoria “Best Campaign of the Year”.
„In categoria Newcomer agency of the Year concuram cu agentii din UK, Olanda si doua retele europene. Cand am auzit numele nostru pe scena, surpriza a fost maxima. Din sala, se auzeau felicitari de la oamenii din alte agentii: Congratulations, Romania!”, adauga Manoiu.
Vorbind despre relevanta festivalului, executivul GMP PR a mai afirmat pentru AdPlayers ca “desi European Excellence Awards este un festival tanar, s-a bucurat de prezenta celor mai mari retele de PR din lume: Burson Marsteller, Edelman PR, Weber Shandwick, Hill & Knowlton, etc.”
„Seara de gala a fost organizata impecabil, un dineu elegant la Ritz Carlton Berlin”, sustine oficialului GMP PR. „Evenimentul a durat in jur de 4 ore, iar cele mai asteptate premii ale serii (cea mai buna agentie, cea mai buna tanara agentie si cea mai buna campanie) au fost acordate la final”
“Se pare ca noi am impresionat juriul prin numarul si calitatea campaniilor, gandite de o echipa relativ mica, construita intr-un timp foarte scurt, de numai 2 ani”, este de parere sefa GMP PR
/PROFILE BREFGMP PR a fost lansata ca si companie in vara anului 2007, din departamentul de PR al agentiei GMP Advertising. Ofera servicii integrate de PR pentru companii locale si multinationale precum Apa Nova, Alcatel-Lucent, Aviva, Mediplus, McDonalds, Sensiblu, SECS (Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala), Timisoreana, Toyota Romania, Tiago Malls.
In ultimii 2 ani, agentia a creat campanii memorabile precum De ce iubim Bucurestiul/Salvati oamenii de zapada/Ti-am iesit cu plin (Apa Nova), Dragoste fara griji (SECS), Yarismatograf (Toyota), Zidul indiferentei, Martorele tacute (Fundatia Sensiblu), Vreau sa fiu supererou (Sensiblu), Micii Ambasadori ai Mediului (Unilever), Conferinta la miezul noptii (Aviva), etc.
In acest an, GMP PR a mai luat un Gold la Sabre Awards, categoria Public Education pentru o campanie a Fundatiei Sensiblu. Acum un an, GMP PR a primit titlul de „Romanian PR Agency of the year” in cadrul competitiei Romanian PR Award.