(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Fundatia Principesa Margareta a Romanieia organizat “Crosul Generatiilor”, alaturi de Pastel Age. Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau.
Crosul a fost initiat de Fundatia Principesa Margareta, pentru a marca “Ziua Europeana a Solidaritatii intre Generatii”. Astfel, perechile intergenerationale inscrise au alergat impreuna pe un traseu de aproximativ doi kilometri, uniti de o panglica simbolica. Evenimentul a fost realizat cu Sprijinul Primariei Sectorului 1.
Pe langa cros, perechile intergenerationale au participat la o serie de jocuri care au facut deliciul celor prezenti. Participantii au sarit cu sacul, au trecut de obstacole si au participat la probe de sincronizare, cum a fost mersul cu “schiurile”, la sfarsit castigatorii fiind rasplatiti cu premii.
Pe langa “Crosul Generatiilor”, Pastel Age a mai organizat evenimente sportiveprecum Crosul Petrom (editiile 2007, 2008), competitia sportiva Cupa 1, Campionatele Internationale de Atletism si campania de promovare a sportului de masa “Sport pentru Viata”.
AdPlayersPROFILE Pastel Age
Pastel Age este o agentie specializata in marketing experiential, membra a Pastel Group. Printre clientii agentiei se numara Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, Agentia Nationala Anti-Doping, Evenimentul Zilei, HR-Club, Ideal Casa. La acestia se adauga campania sociala “Sport pentru Viata”, cel mai important si cel mai drag proiect al agentiei.
AdPlayersWORK Pastel Age