Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat “Crosul Generatiilor" cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009

 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Fundatia Principesa Margareta a Romanieia organizat “Crosul Generatiilor”, alaturi de Pastel Age. Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau. 

Crosul a fost initiat de Fundatia Principesa Margareta, pentru a marca “Ziua Europeana a Solidaritatii intre Generatii”. Astfel, perechile intergenerationale inscrise au alergat impreuna pe un traseu de aproximativ doi kilometri, uniti de o panglica simbolica. Evenimentul a fost realizat cu Sprijinul Primariei Sectorului 1.

Pe langa cros, perechile intergenerationale au participat la o serie de jocuri care au facut deliciul celor prezenti. Participantii au sarit cu sacul, au trecut de obstacole si au participat la probe de sincronizare, cum a fost mersul cu “schiurile”, la sfarsit castigatorii fiind rasplatiti cu premii.

Pe langa “Crosul Generatiilor”, Pastel Age a mai organizat evenimente sportiveprecum Crosul Petrom (editiile 2007, 2008), competitia sportiva Cupa 1, Campionatele Internationale de Atletism  si campania de promovare a sportului de masa “Sport pentru Viata”.

AdPlayersPROFILE Pastel Age

Pastel Age este o agentie specializata in marketing experiential, membra a Pastel Group. Printre clientii agentiei se numara Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, Agentia Nationala Anti-Doping, Evenimentul Zilei, HR-Club, Ideal Casa. La acestia se adauga campania sociala “Sport pentru Viata”, cel mai important si cel mai drag proiect al agentiei.

AdPlayersWORK Pastel Age


PUBLICITATE: