( AdPlayers.ro ) FHM Romania isi materializeaza pozitia de cea mai „mare” revista pentru barbati din Romania, editand cu ocazia aniversarii a 6 ani un format special, mai mare cu 33% decat formatul obisnuit si in care fotografiile obisnuite devin postere!, spun reprezentantii Sanoma Hearst Romania (SHR) , editorul revistei.
Radu Potolea: “Unic pe piata de reviste glossy”
„Acest format supradimensionat este unic pe piata de reviste glossy din Romania”, a declarat. Radu Potolea, Publishing Director, SHR. "De acesta inovatie beneficiaza atit cititorii cit si clientii de publicitate iar FHM isi marcheaza aniversarea prin consolidarea reputatiei de revista originala”.
Revista si-a pastrat tarifele lista de publicitate in editia aniversara. Despre vanzarea publicitatii in editia aniversara, oficialii SHR au declarat pentru AdPlayers: “Clientii constanti FHM au apreciat oferta aniversara (aceleasi RC-uri, format mai mare) si au fost incantati de efectul XXL al reclamelor din acest numar”. In plus, rsta a impresionat si cateva nume noi, care nu au mai aparut pana in editia aniversara a revistei.
New Business XXL
“Cateva din brandurile care nu au mai aparut pana acum in FHM: McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon”, a numit pentru AdPlayers Silvia Botezatu, Marketing Executive Glossies, Sanoma Hearst Romania.
“Cu o dimensiune de 28 x 35 cm, aceasta editie se recomanda a fi una de colectie”, adauga oficialii SHR. Autorii revistei sunt de parere ca, datorita supradimensionarii, editia aniversara poate fi usor gasita la chioscurile din toata tara incepand cu 4 mai. Pretul de coperta al revistei este de 6.9 lei.
Alte proiecte speciale lansate de FHM au fost numarul din martie 2004 si septembrie 2005 in care aceeasi editie a fost tiparita cu patru coperte diferite. Suplimentele Covergirl (cele mai sexy vecine/prietene ale cititorilor nostri), FHM Top 100 (cele mai sexy vedete din Romania si din lume – in numarul din iunie), Gadget, Auto Psihoza au devenit deja traditie, ele fiind completate in 2006 de noi proiecte super atractive!
“Prima revista de life style pentru barbati”
Potrivit editorului, FHM este citit lunar de barbati din 30 de tari ale lumii si este prima revista de life style pentru barbati de pe piata romaneasca. Reprezentantii revistei sustin ca, luna de luna FHM pregateste editoriale “cu cele mai sexy vedete si cele mai frumoase prietene si studente care graviteaza in jurul nostru, aspecte extreme ale vietii, noutati de pe piata interesante pentru barbati (masini, gadgeturi, filme), moda, topuri si recomandari mondene”.
Pe langa FHM, Sanoma Hearst Romania - un grup editorial infiintat in 1999, mai publica si lunarele Cosmopolitan, Beau Monde, National Geographic Romania, Mami si saptamanalele Story si Bine!.
Prima revista pe care Sanoma Hearst Romania a lansat-o pe piata romaneasca a fost Cosmopolitan, in 1999. De atunci editura a ajuns in prezent la 7 titluri: Cosmopolitan, Beau Monde, FHM, National Geographic Romania, Mami, Story si Bine! . Editorul anunta ca are si alte proiecte in lucru pentru 2006.
Irina Toma info@adplayers.ro . . .