Expert print si online The Wall Street Journal, Die Zeit si Handelsblatt, Mario Garcia, vine in Romania la conferinta Managing Media Crisis, care va fi organizata de Media Managing Institute la Bucuresti, pe 2 aprilie.
Organizatorii spun ca evenimentul se adreseaza managerilor si profesionistilor din presa scrisa, publicitate si new media in egala masura, de la pozitii de directori, redactori-sefi, manageri de departamente – vanzari, publicitate, marketing, new media sau cercetare – si promit abordarea unor teme cum ar fi scaderea vanzarilor, declinul publicitatii, scaderea numarului de cititori, amenintaria falimentului – preocupari tot mai constante ale editorilor in vremuri de criza.
Potrivit Media Management Instiutute, Garcia este perceput drept cea mai influenta personalitate a presei mondiale si cunoscator incontestabil al simbiozei dintre produsul tiparit si cel online. Profesor si mentor admirat, invitat la mari congrese ale industriei de media specialistul a lucrat pentru 450 de ziare, reviste si website-uri din lume.
Fondator al Garcia Media – compania numarul 1 in design de presa din lume, potrivit organizatorilor, Mario Garcia este profesor la Universitatea din Navarra, lector la 14 universitati din Europa si America Latina si fondator al programului Graphics & Design din cadrul Poynter Institute for Media Studies.
Taxa participare la evenimentul care va avea loc in 2 aprilie este de 100 lei pana la 15 Martie, respectiv 150 lei dupa aceasta data, termenul limita de inregistrare a participantilor fiind 27 Martie ( contact[at]mediainstitute.ro )