(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Event Plus a organizat evenimentul aniversar 10 ani Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni si cunoscuta pe piata din Romania ca unul din jucatorii importanti in “One Stop Shop Printing“. Lider de piata in domeniul productiei publicitare, potrivit companiei conduse de Geo Baraian, Impression Graphics Romania detine o cota de piata de aproximativ 30%.
Evenimentul a avut loc la joi, 16 octombrie, la Palatul Regal (MNAR), Sala Tronului. Potrivit reprezentantilor Event Plus, proiectul a fost creat sub conceptul “Experience 10”, si aplicand principiile arhitecturii de evenimente speciale. Arhitectura de evenimente defineste un concept profesional ce reuneste intr-un mod concis si clar definit designul de evenimente si managementul de evenimente.
“Experience 10” are la baza cei 10 ani de prezenta pe piata de productie publicitara a Impression Graphics Romania si a insemnat constructia, cu ajutorul a 10 resurse inedite, a unei atmosfere generatoare de impresii unice. Intreaga structura a evenimentului si-a propus “atingerea” tuturor simturilor, fie ca vorbim de cel vizual, tactil, auditiv, gustativ sau olfactiv si “crearea” de impresii, actionand intr-un tot unitar.
Cele 10 “impresii” au fost reprezentate de: invitatul special - Jean Francois, « Extreme art painter », mai exact trendsetter-ul care a introdus arta ‘live’ in evenimentele corporatiste prin realizarea in cateva minute de picturi de mari dimensiuni, Fairy Light - un happening ce foloseste efecte de lumini, coregrafie si costume pentru a revela auditoriului contemporan scoala de dans a lui Loie Fuller, Liquid Light Show, Mood Squad, ‘cigar roller’, Scent MachinesTM, Optimusic Interactive bar, proiectul Colors A/V si un show inedit de barmani & LED bars.