(AdPlayers, Iulian Toma)
Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010 administrat de McCann PR a fost premiat cu European Excellence Awards pentru cea mai apreciata campanie de PR din regiune.
„Suntem fericite ca dupa o munca titanica am castigat cel mai important premiu pentru noi din 2010. A fost un proiect la care am muncit aproape 4 luni, unde intreaga echipa a dat tot ce era mai bun pentru” a declarat pentru AdPlayers Lavinia Chican si Liudmila Tones de la McCann PR, doi dintre responsabilii proiectului.
Juriul a avut o misiune dificila de a desemna cea mai buna campanie dintr-o selectie a celor mai surprinzatoare proiecte de comunicare si PR. Numarul inscrierilor din acest an a insumat peste 1450 de aplicatii, din toata Europa, atat din partea agentiilor deja recunoscute cat si din partea unor noi dar ambitiosi practicieni.”, a declarat Marc-Oliver Voigt, Presedinte al Juriului European Excellence Awards.
Desfasurat in perioada 6-8 aprilie 2010, proiectul de comunicare a oferit fanilor romani ai fotbalului si mai ales celor ai Cupei Mondiale FIFA posibilitatea de a se afla aproape de Cupa autentica FIFA. Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, a cuprins in total 86 de tari de pe cinci continente.