Euroexpo estimeaza 1 Milion EUR din targuri si evenimente
Luni, 16 August 2010
(AdPlayers, Iulian Toma)
Compania se pozitioneaza drept cel mai mare antreprenor privat de targuri si expozitii. Dezvoltand in ultima vreme mai multe evenimente noi, Euroexpo a pornit de la un portofoliul restrans de targuri care i-au adus la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 350.000 EUR.
Euroexpo Trade Fairs estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 1 Milion EUR din targurile si evenimentele dezvoltate in 2010. Compania din trustul Intact are in agenda pentru perioada 22-25 septembrie din acest an si doua targuri specilizate in productia publicitara: Digital Print & Sign – dedicat printului digital si semnalisticii, si Gift Show– specilizat in produse promotionale, doua evenimente recomandate si de AdPlayers investitorilor in marketing si comunicare.
Compania se pozitioneaza drept cel mai mare antreprenor privat de targuri si expozitii. Dezvoltand in ultima vreme mai multe evenimente noi, Euroexpo a pornit de la un portofoliul restrans de targuri care i-au adus la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 350.000 EUR.
“In anul 2009 am avut o cifra de afaceri de 350.000 EURO, iar pentru ca in acest an si portofoliul companiei a crescut, in 2010 estimam venituri de peste 1 milion de EURO”, a afirmat pentru AdPlayers, Camelia Buda (foto), managerul companiei Euroexpo Trade Fairs.
Intr-o perioada in care alti organizatori au anulat targuri consacrate, Euroexpo are in agenda 2010 un numar de 6 evenimente noi. Astfel, compania a listat in acest an organizarea unor evenimente cum sunt Kidex, Cleaning Show, IFBE (Targul International de Franciza si Branding), Wellness Show, Gifts Show, Digital Print & Sign, Auto Tehnic Show, Transport & Logistic Show, Deluxe Jewelry & Watches.
Activitatea principala a Euroexpo Trade Fairs o reprezinta targurile de afaceri, dar nici evenimentele speciale sau conferintele nu sunt mai putin interesante in portofoliul de produse al companiei. Potrivit reprezentantilor firmei, o pondere de 80% din venituri sunt incasate in urma organizarii targurilor, iar 20% din evenimente speciale si conferinte. In perioada viitoare, compania estimeaza sa echilibreze balanta intre cele doua componente ale afacerii, punand un mai mare accent pe evenimente speciale.
PUBLICITATE:
Alte articole din Eveniment:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: