Euro Effie nominalizeaza in finala
Vineri, 13 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Leo Burnett a a  fost nominalizata, pentru a doua oara, la Euro-Effie Awards, cu “Tide pentru Supermame”, conceputa pentru brandul Tide de la Procter & Gamble. Campania a fost premiata la Effie Awards Romania.

“Diferenta intre nominalizarea europena si premiul din Romania este ca la Euro Effie s-a apreciat si valoarea regionala a campaniei”, a declarat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel,  Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania. „La EuroEffie aceasta campanie a demonstrat ca a fost eficienta in toata zona Balcanilor. Faptul ca a trecut in finala inseamna ca a fost una dintre cele mai eficiente campanii din Europa.”

Matasel a mai spus ca „prima etapa a competitiei europene a judecat doar eficienta campaniei, s-au judecat rezultatele si modul in care aceasta campanie si-a atins obiectivele. A doua faza va juriza si creatia in contextul strategiei de comunicare”.

Nominalizata la categoria FMCG (bunuri de larg consum), campania este adresata mamelor si, potrivit agentiei, s-a remarcat prin executii care au trecut de barierele comunicarii clasice. “Tide pentru Supermame” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata si in alte tari din Balcani (Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Macedonia).

“Pe langa tarile din Balcani campania a fost deja dezvoltata in mai multe tari din afara regiunii, in tari precum Grecia, Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria. Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania”, a mai afirmat Matasel, pentru AdPlayers.ro.

Euro Effie este cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional. Premiile Effie Awards 2007 vor fi decernate in luna septembrie.


PUBLICITATE: