Targurile Print & Sign 2014 si Gifts Show 2014, la Romexpo Bucuresti
adplayers. Iulian Toma
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avea loc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Dedicat atat producatorilor cat si beneficiarilor de produse in industria de print, ambalaje, etichete si semnalistica, evenimentul din acest an se va desfasura pe o suprafata de aproape 13.000 de metri patrati, potrivit Cameliei Buda, si va avea loc in pavilionale C1, C2, C4, C5, C6 din cadrul Complexului Expozitional Romexpo, Bucuresti.
Si in cadrul Print & Sign 2015, organizatorii au pregatit o serie de evenimente dedicate diferitelor segmente de piata – zone de aplicatii, evenimente si conferinte, special dedicate unor servicii sau cerinte ale beneficiarilor, unele dintre acestea in premiera pentru Romania.
La editia din acest an, atat expozantii cat si participantii la targ vor interactiona la Megashopul de Aplicatii – un sector cheie in cadrul targului, in care tipografiile si atelierele de productie publicitara isi expun oferta de aplicatii grafice. Aici, va exista o zona dedicata demonstratiilor LIVE, in care vizitatorii au sansa de a testa in premiera diferite echipamente ale celor mai importante branduri.
Tot in cadrul Print & Sign 2015 au loc Print Tex– eveniment dedicat industriei de tipar pe textile, la care se adauga siPack Show, singura expo-conferinta dedicata industriei de ambalaje si etichete, dar si concursul “Colantorul Anului”, unde cei mai indemanatici si rapizi colantori vor lupta pentru premii in valoare de peste 2.000 de euro.
In cadrul Pack Show 2015 va avea loc si Forumul Pack Show, ajuns la a doua editie, ce are ca tema generala “Comunicarea la raft”. Forumul Pack Show are loc pe data de 8 septembrie si reuneste speakeri romani si straini - specialisti in design-ul de ambalaj, specialisti in campanii de trade marketing, in-store marketing, POSM-uri dar si executii speciale in-store si producatori de ambalaje si etichete.
Editia din acest an a Forumului Pack Show – “Comunicarea la raft” va raspunde la intrebari importante, de la cele mai inovatoare solutii de packaging si incotro se indreapta aceasta industrie pana la cele mai inovatoare strategii de a reduce costurile in producerea ambalajelor si etichetelor. De la noile materiale pentru productia de ambalaje si cum iti pot revolutiona acestea business-ul pana la ideile creative de design de ambalaj care s-au dovedit a fi motorul cresterii unui brand. Nu vor fi uitate ce campanii de branding si consumer engagement au avut un success rasunator prin intermediul amabalajului sau cum poti gestiona impactul normelor din industrie.
Cel mai mare targ de profil organizat de Euroexpo, Print & Sign 2015 reuneste cele mai renumite marci si cei mai importanti producatori si distribuitori de echipamente, produse si servicii de pe piata. Printre acestea: HP, Canon, Rolland, Epson, Xerox, Ricoh, Efi, Brother, Brother ori Sun Chemical dar si altele.
Marci si producatori la Print & Sign 2015: (sursa: Euroexpo)
MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Colop, Trodat, MGI, ESCO, Sun Chemical, Fotoba, Heco Pack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo, Perspex.
Despre Euroexpo, Print & Sign, Gifts Show si Packshow
Mai multe articole in Targuri si Expozitii