Epica Awards a dat start inscrierilor 2018 cu o campanie semnata de Wieden + Kennedy
Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
adplayers. Iulian Toma
Singurul festival de publicitate international al carui juriu este format din jurnalisti de marketing si comunicare, Epica Awards a dat start inscrierilor in editia cu numarul 32. Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
Epica va gazdui urmatoarea intalnire a juriului, conferinta si ceremonia de premiere din acest an la Amsterdam, intre 12 si 15 Noiembrie. Presedintele juriului din acst an este Tony Chambers, Brand and Content Director, al revistei Wallpaper.
Editia din acest an anunta si doua noi premii Epica Awards. Primul dintre acesta, The Responsibility Grand Prix, Epica Awards va premia cea mai buna campanie de responsabilitate sociala. Al doilea, The Alternative Media Grand Prix, va premia cea mai buna campanie pe canale non traditionale printre cum sunt ambient, experiential sau evenimente.
Epica anunta si doua noi categorii de concurs la editia din acest an: Topical & Real Time Advertising si World Cup Advertising – o categorie care a revenit printre sectiunile de concurs in festival.
Printre sponsorii si partenerii editiei din aceest an se numara Adobe, ACT, AdForum, Euronews, Lürzer’s Archive si Screen Vision Media.
Mai multe detalii despre Epica Awards si inscrierile editiei din acest an, pe pagina festivalului.
Mai mult in Festival