(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Eltrix a lansat de curand ArhitechSIGN, un proiect ale carui principalele obiective sunt sa promoveze ideea amplasarii de semne urbane in capitala. Producatorul de semnalistica isi propune astfel sa genereze puncte de reper intr-un Bucuresti sarac in astfel de elemente.
“Am plecat in construirea acestui proiect din 2 deziderate: implicarea intr-un program de responsabilitate sociala, cu beneficii pentru comunitate, precum si din dorinta de a atrage atentia asupra importantei semnalisticii in comunicarea de brand sau de corporatie”, spune Ana-Maria Ionescu, de la Eltrix.
Oficialul companiei crede ca astfel de semne plasate in Bucuresti ar trebui astfel realizate incat sa atraga atentia, sa fie memorabile, sa devina un reper, atat prin design cat si prin materialele folosite.
Proiectul a inceput prin programul pilot al proiectului, care consta in concursul de creatie pentru o serie de 3 semne urbane in locatii centrale din Bucuresti. Concursul se adreseaza studentilor Universitatii de Arhitectura si Urbanism Bucuresti, devenita si una dintre institutiile care sprijina proiectul.
Scopul concursului il constituie selectarea unor proiecte de creatie de semne urbane ce urmeaza a fi amplasate in diverse situri, in Bucuresti. In urma rezultatului concursului, se doreste alegerea a 3 semne, care vor fi produse si montate de catre compania Eltrix. Locatiile propuse pentru amplasarea semnelor urbane cu diverse functiuni sunt: Piata Universitatii – La Ceas, Cismigiu (bd. Elisabeta) – Parcul Cismigiu, Piata Palatului – Statia de autobuz din Piata Palatului Regal .
Data limita pentru predarea lucrarilor este 9 mai 2008, urmand ca in luna iunie sa se anunte castigatorii in cadrul unui eveniment organizat in cadrul Universitatii Ion Mincu. Detalii despre concurs, pe www.arhitechsign.ro .