Effie 2009 a dat start inscrierilor, anunta reprezentantii festivalului care premiaza eficienta comunicarii. Incepand de astazi si pana la data de 11 mai 2009 se desfasoara perioada de inscrieri pentru cea de-a sasea editie a festivalului Effie.
Perioada de inscrieri va cuprinde trei etape, fiecare cu taxe diferite: prima etapa va fi cuprinsa intre 10 martie – 1 aprilie, cea de-a doua intre 1 - 15 aprilie iar dealine-ul final va fi pe 11 mai 2009.
In competitie se pot inscrie agentii de publicitate, companii, freelanceri, agentii de market research care au realizat campanii in perioada ianuarie 2008 – decembrie 2008. Sunt eligibile campaniile care nu au mai fost inscrise la editiile anterioare si care au obiective clar specificate si dovezi ca au atins sau depasit aceste obiective.
Effie poate schimba categoria, sau poate da afara din concurs o campanie
Anul acesta proiectele de comuniocare pot fi inscrise in cele 18 categorii de produse si servicii (categoriile de promotii fiind redefinite de la inceputul competitiei), carora li se adauga cele 4 categorii speciale: David vs. Goliath, Renaissance, New Product or Service Introduction si Sustained Success, categorie dedicata campaniilor care s-au dovedit a fi eficiente pe o perioada de cel putin 3 ani.
Categoriile si structura competitiei vor ramane neschimbate pe intreaga perioada a competitiei (10 Martie – 28 Mai). Comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie in cazul in care acestea sunt inscrise gresit. De asemenea, comitetul poate scoate din concurs o campanie in cazul in care identifica unul dintre cele 10 motive de descalificare, anuntate in regulament.