IAA Romania si UAPR anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a opta editie a competitiei Romanian Effie Awards.
Perioada in care pot fi inscrise lucrarile in competitie este cuprinsa intre 3 martie si 23 mai 2011. Punctate de un juriu format din 70 de membri care va fi numit in curand, lucrarile vor fi evaluate in zilele de 9-10 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc in ziua de 13 iunie 2011.
Comitetul de organizare:
Din comitetul de organizare al Effie Awards Romania 2011 fac parte:
Sorin Blaga – Marketing Director, Adevarul Holding (Presedintele Comitetului de Organizare Effie 2011)
Sorin Psatta – Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania
Afrodita Blasius – Managing Partner, Bridge Communication
Peter Jansen – Partner, Cohn & Jansen JWT
Tiberiu Mercurian – Marketing Director, Bergenbier SA
Paul Markovits – Marketing Director, Heineken Romania
Alexandra Olaru – Human Resources and Communication Director, McDonald’s Romania
Mihai Bordeanu – Marketing Director, Dacia Renault
Bogdan Toacse – Category Manager HC& Laundry, Unilever SCE.
Format Global
Formatul editiei 2011 a competitiei Effie Romania se apropie mai mult de formatul competitiei Effie Global, sub umbrela careia se desfasoara toate editiile locale ale festivalului. Astfel, incepand cu acest an, competitia locala va adopta formatul de brief agreat la nivel international: “Brief of Effectiveness” va avea sapte pagini utilizabile, in timp ce “Sustained Success Brief” ramane neschimbat.
Competitia va cuprinde si doua noi categorii speciale: Shopper Marketing si Media Efficiency – introduse anul acesta in competitie la nivel global. Campaniile castigatoare in cadrul acestor categorii nu vor concura pentru castigarea trofeului Grand Effie.
Inscrieri Online pe www.effie.ro
Pentru a veni in ajutorul agentiilor participante, organizatorii pun la dispozitia acestora un formular online prin care sa poata edita informatia ceruta de brieful de participare. Agentiile vor insoti fiecare caz inscris de cate un film de prezentare a campaniei (de maximum 1 minut); acestea vor fi folosite in cadrul Galei de Premiere in cazul in care campania castiga un trofeu de Aur, Argint sau Bronz.
Participantii au la dispozitie si un entry-kit cu toate informatiile si instructiunile pentru inscriere. Toate categoriile de concurs, regulamentul, calendarul inscrierilor si costurile de participare pot fi consultate pe site-ul oficial al competitiei, www.effie.ro. Descalificarile vor fi anuntate, ca si pana acum, dupa gala de premiere, insotite de scrisorile ce motiveaza descalificarea din motive tehnice.
Campania de comunicare - GMP
Incepand cu aceasta editie, campania de comunicare a festivalului va fi realizata de catre agentia castigatoare Grand Effie a anului precedent. Astfel, campania de comunicare pentru editia 2011 a festivalului va fi creata de agentia GMP Advertising, castigatoarea trofeului Grand Effie 2010.
Calendar Effie Awards 2011
Seminarul “How to win an Effie” – 17 martie 2011
Inscrieri: 3 martie – 23 mai 2011
20 martie 2011 – primul deadline
20 aprilie 2011 – al doilea deadline
23 mai 2011 – deadline final
Prima runda a jurizarii: 9 iunie 2011
A doua runda a jurizarii: 10 iunie 2011
Gala de Premiere: 13 iunie 2011