(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Psychologies va fi lansata in luna octombrie, va aparea lunar intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, cu un rate card de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate. Redactor-sef al publicatiei va fi Iuliana Alexa, conform editorilor, cu o experienta editoriala de peste sase ani in presa.
„Psychologies” este publicata in Franta, Italia, Spania, UK, Rusia, Belgia, China si Africa de Sud. In fiecare din aceste tari, publicatia se afla deja printre liderii revistelor up market dedicate femeilor.
Edipresse AS Romania va publica titlul sub licenta Finev (Franta), lunarul de lifestyle „Psychologies” fiind, conform oficialilor editorului, prima publicatie la nivel mondial dedicata femeilor care vor sa se inteleaga mai bine pe ele insele si pe ceilalti si sa aiba o viata traita mai inteligent. Compania care licentiaza editorul roman este titularul drepturilor asupra marcii „Psychologies”, pe intreg teritoriul Uniunii Europene, din anul 2003.
'Psychologies' e un succes recent in multe piete importante, pentru ca a reusit sa ofere o alternativa puternica formulei consacrate de 'revista pentru femei'”, a declarat pentru AdPlayers Cristina Simion (foto), Managing Director la Edipresse AS Romania. „Obiectivele noastre sunt mai degraba legate de structura si calitatea publicului pe care il vizam decat de audienta globala”, a mai spus executivul, vorbind despre obiectivele revistei.
Reprezentantii Edipresse spun ca „Psychologies” va fi un ghid care ajuta cititorii sa-si gaseasca o viata tot mai implinita si mai plina de sens. Cu sprijinul unor experti recunoscuti, lideri in domeniul psihologiei comportamentului, personalitatii si relatiilor interumane, adauga editorii, revista va aborda intr-o maniera accesibila dinamica vietii de familie, mobilitatea profesionala crescuta, valorile in schimbare, aparitia de noi tipuri de spiritualitate.
Publicul
Potrivit Edipresse AS Romania, cititorii „Psychologies” sunt femeile active din mediul urban, cu educatie superioara, dinamice, inteligente si deschise, sofisticate in alegerile lor, preocupate sa-si aprofundeze inteligenta emotionala.
Cititoarea „Psychologies” prefera cartile in locul revistelor glossy si face parte dintr-un segment unic de public care nu este reprezentat de alte reviste pentru femei. Din toate aceste motive, „Psychologies” poate fi considerata o revista pentru femei cu totul deosebita.
„Avem intelepciunea si rabdarea de a 'cuceri' un public format din femei educate si exigente prin calitatea produsului editorial pe care il lansam; ne propunem sa deschidem un canal de comunicare mai degraba decat sa obtinem performante comerciale imediate”, a mai afirmat Simion.
„Invatam, odata cu lansarea 'Psychologies', despre o formula noua, inovatoare de a construi o comunitate de cititoare care nu e, in prezent, fidelala nici unuia dintre titlurile de lifestyle de pe piata”, conchide oficialul Edipresse AS Romania.
AdPlayersFile Edipresse AS Romania
Edipresse AS Romania este un parteneriat intre Grupul Edipresse si Axel Springer AG, cu 60% respectiv 40% din actiuni.
Compania editeaza in prezent 20 titluri: Elle, Elle Decoration, Elle Man, Avantaje, Viva!, Viva biografii, Popcorn, Look!, Sana, Joy, Computer Bild, Familia mea, Familia mea – Baby, Lucru de mina, Creativ, Lucru de mina – Punct in cruce, Tricotaje, Vacanta ta perfecta, Povestea mea si Intamplari Adevarate.