Dupa Unirii si Piata Victoriei, Starbucks deschide cafenea stradala in Piata Romana din Bucuresti
Joi, 23 Iulie 2020

 

Credit: Starbucks / RAN Events

Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.

AdPlayers. info

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis prima sa cafenea stradala in Piata Romana, numarul 8, anunta reprezentantii de comunicare ai lantului de cafenele, de la RAN Events.

Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.Procesul de amenajare a fost  unul laborios, iar designul onoreaza cultura cafelei prin elemente grafice realizate de o echipa de artisti.

Cafeneaua Starbucks Piata Romana include, pe langa barul integrat care lasa clientii sa ia parte la intregul ritual realizat de barista, zonele de prezentare a produselor si de interconectare, precum si spatiul destinat savurarii  intreagii game de sortimente de cafea si a bauturilor in editie limitata. Barista Starbucks sunt la dispozitia clientilor cu informatii si recomandari, astfel incat legatura pe care acestia o stabilesc cu brandul sa fie una personala si consistenta.

Potrivit retelei de cafenele, Starbucks Piata Romana promite o experienta unica, unde clientii pot savura bauturile preferate, un meniu inspirat din gastronomia internationala, muzica buna si un ambient prietenos si relaxant.

„Deschiderea noii cafenele din Piata Romana este un pas strategic important pentru noi si  speram ca toti clientii sa se bucure de ceea ce noua locatie are de oferit. Asteptam pasionatii de cafea de specialitate sa ne treaca  pragul si sa descopere arome unice si experiente desavarsite”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional pentru Romania si Bulgaria.

Starbucks Romania continua si in acest an investitiile atat in schimbarea design-ului si modernizarea locatiilor, cat si in inovatie si varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continua sa acorde o mare atentie in ceea ce priveste modul si locul in care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale si lucreaza cu furnizori care se aliniaza la valorile companiei de responsabilitate sociala si de mediu.

Noua locatie isi asteapta  bucurestenii  iubitori de cafea cu bauturi personalizate pe baza de espresso, gustari sanatoase si variate, cafea boabe si ceaiuri pentru acasa, precum si o gama diversificata de produse de retail.

Peste 25.000 de cafenele in intreaga lume

Incepand cu anul 1971, Starbucks Coffee Company si-a luat angajamentul de a aproviziona si a prepara cafea arabica de cea mai inalta calitate, respectand normele de conduita etica si profesionala. In prezent, cu peste 25.000 de cafenele in intreaga lume, Starbucks este principalul prajitor si distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelenta si in conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienta unica Starbucks in viata fiecarui client prin intermediul fiecarei cani de cafea servite.

Lant de restaurante operat de AmRest Holdings SE

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importansi operatori de restaurante din Europa, listati public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri in franciza (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) si cinci branduri pe care le detine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop).

Mai mult in Campanii, PR, Lansari


PUBLICITATE: