Credit. Cheil | Centrade.
Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de Asociatia ANAIS
AdPlayers. info
Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de Asociatia ANAIS. Campania a mai obtinut si doua trofee de Aur in categoriile Branded Content si Non-Profit/CSR, o premiera absoluta pentru Romania la acest festival.
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) premiaza cele mai de impact campanii digitale inovative ale continentului, alese de un juriu select format din profesionisti si lideri ai industiei de comunicare.
Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe: „Toate campaniile Cheil | Centrade pentru Asociatia ANAIS sunt realizate pro bono, cu sprijinul generos al echipelor noastre de creatie si productie, al partenerilor externi si al liderilor comunitatii si ai mediului de business care aleg sa isi asocieze brandul, valorile si reputatia pentru lupta nobila impotriva abuzului domestic. Suntem mandri de aceasta colaborare si de munca pe care am realizat-o pentru ANAIS in ultimii 3 ani. Succesul acestor campanii la marile festivaluri, de la London International la D&AD, de la Cresta la Caples, de la Golden Drum la AdStars pun Romania pe harta creativa a lumii si ne dau energie si curaj creativ in proiectele de zi cu zi si pentru celelalte branduri din portofoliul nostru.”
Dupa Bucuresti si Londra, premiata si la Madrid.
Succesul la Gala IAB Mixx Awards din Madrid vine dupa cel din Bucuresti unde campania a mai obtinut la IAB MIXX Awards 2021 Grand Prix-ul, dar si doua trofee de Aur pentru Best Branded Content Campaign si Best Corporate Social Responsibility Campaign. Tot in 2021 a mai luat Aurul de la Internetics la sectiunea Social Campaigns. Au urmat doua trofee de Bronz la Cresta Awards Londra 2021 si, respectiv, Caples Awards Londra 2022, doua dintre cele mai importante festivaluri globale dedicate creativitatii in comunicare.
Teatrul Cadourilor Daruite din Vina este prima serie de teatru experimental in care protagonistii de pe scena sunt jucarii reale apartinand victimelor violentei domestice. Personajele au prins viata prin bunavointa celor mai premiati actori romani, de la Medeea Marinescu la Victor Rebengiuc, care au dat voce protagonistilor, dar si a unor companii de productie din sfera entertainment-ului, cum ar fi artistii papusari de la The Lightwave Theatre Company, echipa de scenografi, animatori si producatori de la Les Ateliers Nomad, trupa de dans de la Mike’s School of Dance sau fotograful Adi Bulboaca.
Cele 8 episoade au putut fi vizionate pe daruitdinvina.ro, dar si pe platforma romaneasca de continut online Streamerse.net, unde oamenii au putut dona pentru cauza. Campania a atras parteneri de prestigiu, precum postul de televiziune Prima TV care a dedicat continut editorial in prime-time cauzei si Casa de Licitatii de Arta Artmark, unde jucariile au fost licitate pentru a strange fonduri pentru a ajuta victimele violentei domestice.
“La Cheil, credem in ,,Doing good with data.”, iar aceasta abordare de a folosi puterea datelor pentru a gasi insight-uri foarte pretioase, cum este cel despre cadourile ce tin romancele captive in relatii toxice, si de a contura plecand de la ele comunicare care schimba realitatea ne ofera, iata, satisfactii deosebite. Dorim sa le multumim sutelor de voluntari si parteneri care au pus umarul la aceasta realizare istorica. Meritul le apartine in totalitate.” comenteaza Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.
“Campania a generat o crestere de 790% a donatiilor, iar mecanica de tip pay-per-view pentru continutul original a fost cheia, piesele de teatru inregistrand peste 2,1 milioane de vizionari pe toate platformele. Dar cel mai important rezultat a fost declansarea unei conversatii nationale care a generat presiune pentru schimbarea legislatiei si introducerea bratarilor electronice pentru agresori. Este o campanie pe cat de eficienta, tot atat de surprinzatoare creativ.” mentioneaza Miruna Baias, Strategy Head, Cheil | Centrade.
Cheil | Centrade si Asociatia ANAIS, din 2019 impotriva violentei domestice.
Cheil | Centrade si Asociatia ANAIS colaboreaza din 2019, intr-un efort comun de crestere a gradului de constientizare publica privind amploarea si gravitatea problemei violentei domestice din Romania, cu toate consecintele sale sociale pe termen mediu si lung.
Colaborarea a debutat cu #VociNetacute, campania care a dat curaj femeilor sa rupa tacerea si sa dea glas propriilor povesti. Prin intermediul filmului experiment “Voci Netacute”, compus din marturii ale victimelor surprapuse peste scene din filme mute, campania a scos la lumina diferitele tipuri de violenta domestica la care femeile pot fi expuse, de la abuzul psihologic la cel economic sau sexual.
A urmat campania #IzoleazaViolenta, lansata in contextul distantarii sociale impuse in pandemia COVID-19 ce a tras un semnat de alarma privind escaladarea violentei domestice in timpul starii de urgenta si a izolarii la domiciliu, printr-o platforma digitalta dedicata si o serie de filme si postere inspirate din relatarile posturilor de stiri legate de virus.
Cea mai recenta initiativa este cea lansata in martie anul acesta, cu ocazia ridicarii restrictiilor legate de pandemie, subliniind faptul ca “Unele masti raman”.
Campania Teatrul Cadourilor Daruite din Vina a abordat problema violentei domestice dintr-un unghi inedit, cel al agresorilor care reusesc de cele mai multe ori sa pastreze victima intr-un cerc vicios, cumparandu-i tacerea cu „cadouri daruite din vina”.
CHEIL | CENTRADE
Agentia digitala full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei, coordonand strategia de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte PROFI Romania, Hochland Romania, First Bank, ENGIE Romania, NN Romania, Carrefour Romania, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociatia ANAIS si United Way.
Mai mult in Festival, Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR