Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
AdPlayers
Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a castigat doua premii GOLD in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”.
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) devine prima institutie de invatamant superior din Romania premiata in cadrul unei competitii locale de publicitate. „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft” a fost un proiect gandit special pentru Generatia Z si una dintre cele mai memorabile actiuni de comunicare din vara anului 2023.
In cadrul campaniei de promovare a admiterii la facultate, tinerii au fost invitati sa isi demonstreze veleitatile de constructie, implicandu-se intr-un proiect comun de recreare in Minecraft a unor zone istorice din Bucuresti, incluzand strazile de la Bulevardul Nicolae Balcescu pana la Piata Romana, demers finalizat in doar o luna de campanie.
Doua premii Gold la mai putin de 2 ani de la infiintare
„Obtinerea a 2 premii Gold in cadrul competitiei de excelenta digitala Webstock constituie o realizare importanta pentru Cognition, cu atat mai mult cu cat acestea ne-au fost decernate la mai putin de 2 ani de la infiintare. Suntem extrem de bucurosi sa ne putem afirma in acest mod cu o campanie de suflet, construita pe principiile etice si metodologice ale agentiei, marcand pionieratul unor strategii de comunicare mai relevante pentru mediul academic actual” a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.
„Premierea campaniei Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti la Webstock 2023 marcheaza un moment istoric pentru institutia noastra. Suntem cu adevarat onorati sa fim singura universitate din Romania care primeste o astfel de distinctie in cadrul acestei competitii de comunicare online. Campania „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft” a fost recunoscuta in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”, iar aceste premii ne inspira sa continuam sa inovam si sa cream conexiuni semnificative cu tanara generatie in comunicarea UTCB” a declarat Cezar Vladut, Prorector responsabil de comunicare si imagine, Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB).
Cognition a conceput aceasta componenta a campaniei de admitere pornind de la elementele care definesc personalitatea noilor generatii si identificand punctele comune pe care tinerii absolventi le au cu abordarea si spiritul UTCB, in special includerea tehnologiei si abordarea practica in procesul de invatare.
Ideea de a-i implica pe viitorii studenti intr-un proces de constructie pe Minecraft (platforma utilizata extensiv de Generatia Z) a venit natural, a fost imbratisata de tineri si s-a propagat organic, obtinand rezultate spectaculoase, datorita caracterului sau inovator si a relevantei in raport cu publicul vizat.
,,Admiterea de la UTCB a devenit pentru noi un proiect de suflet, in care deja de patru ani incercam sa venim de fiecare data cu idei fresh si metode noi de a atrage atentia generatiei Z si a-i indrepta catre o cariera in domeniul constructiilor. Anul acesta, prin intermediul campaniei de reconstructie in Minecraft, am reusit sa le oferim un spatiu perfect pentru a se cunoaste cu UTCB, a descoperi valori comune, a incepe conversatii si a reconstrui Bucurestiul impreuna. Premiile obtinute la Webstock ne-au bucurat mult si au venit ca inca o confirmare a impactului acestui proiect, lucru pe care deja il vazusem in rezultatele campaniei” a declarat Maria Zvenigorodschi, Senior Digital Account Manager, Cognition.
Reconstructia in Minecraft a Bucurestiului a fost un proiect cooperativ, de grup, reunind specialisti in comunicare din cadrul UTCB, Cognition, Godmother si implicand influenceri relevanti pentru segmentul de target vizat. Campania a fost derulata pe parcursul lunii iulie 2023 si a inclus realizarea si moderarea unui server dedicat de Minecraft, precum si promovarea prin campanii de media pe canale relevante pentru Gen Z, inclusiv realizarea de live-uri cu influenceri relevanti si comunicare PR.
Conceptul „Universuri multiple, o alegere sigura!” precum si campania “Reconstruim Bucurestiul in Minecraft” realizate de catre Cognition pentru UTCB sunt un model pentru felul in care o Universitate din Romania poate comunica intr-o maniera relevanta cu viitorii sai studenti, identificand acea modalitate eficienta si creativa prin care poti prezenta atributele de brand si valorile institutiei, in linie cu interesele si aspiratiile publicului-tinta.
Echipa implicata in proiect:
Din partea UTCB:
Cezar Vladut – Prorector responsabil de comunicare si imagine
Lavinia Turcu – Coordonator comunicare
Din partea Cognition:
Claudia Archip – Managing Partner
Maria Zvenigorodschi – Senior Digital Account Manager
Florentin Dumitru – Digital Designer
Rares Antemir - Copywriter
Florentina Botezatu – Junior Copywriter
Aela Cotabita - PR Manager
Mai mult in Campanii, Festival, Digital