(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Am constatat pe pielea mea atractia 3D, versus reclama digitala sau semnalistica digitala. Prima face audienta de 3 ori mai mare”, sau cel putin asta s-a intamplat la CeBIT 2010, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Marius Buiculescu, Managing Director la compania de servicii personalizate pentru imagine si identitate ATIP Design. Buiculescu a fost prezent la targul de tehnologie care a avut loc de curand in perioada 2-6 martie, la Hanovra, in Germania.
„Am comparat astfel diferenta de audienta intre display-urile clasice si cele 3D, cu o oarecare detasare fata de aglomeratia si buluceala vizitatorilor”, completeaza managerul. „Parca nimeni nu le mai vedea pe cele cunoscute. Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D. Cu sau fara ochelari speciali, ofertantii s-au intrecut sa faca totul accesibil”.
In opinia managerului ATIP Design, filozofia noilor tendinte s-a schimbat. „Suntem contemporani cu o noua revolutie tehnologica. Smecheria nu este sa fii cel mai tare in termeni tehnici, ci cat mai accesibil. Un participant la expozitie mi-a spus ca face bani filmand evenimente lumesti 3D”.
„Am vazut rame foto digitale 3D cat palma pentru prezentari la produsele de raft. Am vazut si monitoare 3D care transmite-au meciuri de baschet 3D. E altceva, si probabill de aceea raportul de audienta si de gura-casca intre 3D si 2D era de 3:1”, este de parere Buiculescu.