Devorator Interactiv de publicitate? Mergi gratis la un festival pe devoratori.ro
adplayers. Iulian Toma
Agentia Republika a pregatit interactivitatea cu partenerii Noptii Devoratorilor de Publicitate, programata pentru seara de vineri, 7 noiembrie.
Avand o interactivitate a participantilor cu toti partenerii evenimentului asigurata de Republika, „devoratorii” de reclame sunt invitati sa guste Milka Tuc si Milka Lu si sa le faca publicitate, inscriindu-si ideile proprii intr-o competitie de creatie unde castigatorul intrecerii va primi un bilet dus-intors, cazare si pass de acces la un festival de profil!
Cu un site nou semnat de aceeasi agentie, www.devoratori.ro este dezvoltat in tehnologie html5 si a fost creat pentru a fi accesat in conditiile optime de pe dispozitivele mobile. Prin noul concept agentia si-a propus sa faca declinarea in mediul digital a conceptul evenimentului din acest an - o “altfel” de perspectiva asupra curateniei generale.
„Pentru al doilea an consecutiv, Republika ramane partenerul “Noptii” si se ocupa de comunicarea digitala cu publicul devorator, imaginand si redesenand, cu originalitatea caracteristica, proiectia on-line a unui eveniment eminamente off-line”, a spus Dan Chisu, producatorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
Potrivit organizatorului, Devoratori.ro reloaded a pastrat linia povestii pe care o va oferi anul acesta iubitorului de publicitate…“Curatenia generala”, unde au intrat in joc pasionati din media, advertising, corporatii, parteneri mai vechi sau mai noi.
“Suntem bucurosi sa continuam pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipa de organizare a Noptii Devoratorilor de Publicitate, dupa ce in 2013 agentia a fost responsabila de lansarea platformei devoratori.ro”, a declarat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika.
Mai mult in Eveniment