Design de ambalaj Jidvei premiat la D&AD Awards.
Miercuri, 08 Mai 2013

 ( adplayers, info) Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013. Lucrarea este singura prezenta romaneasca in anuarul D&AD Awards 2013.

Mysterium reprezinta o serie limitata de vinuri cupaj adresata publicului HORECA pentru colectia super-premium „C.N.” a producatorului de vinuri Jidvei, realizata de catre Spotlight.

Conceptul din spatele vinului porneste de la faptul ca fiecare vin din aceasta colectie este un cupaj, un blend de mai multe soiuri, alaturate intr-o proportie pe care doar oenologul o cunoaste. Eticheta beneficiaza de cateva tratamente delicate de productie cum ar fi uzul extensiv al hotfoil-ului si serigrafia cu cerneala UV care o fac sa straluceasca in anumite conditii de iluminare.

“Cea mai mare incercare a fost sa rezist tentatiei de a-l complica, din dorinta de a-l imbunatati excesiv. Desi conceptul si productia etichetei au fost rezultatele unor procese complexe, sunt incantat ca am reusit sa creez un ambalaj care este simplu, elegant si totusi, plin de semnificatii si usor de inteles.” declara Ion Barbu, graphic designer.

Project Credits:

Spotlight: Ion Barbu graphic designer, Bogdan Plesa copywriter, Alina Musat client service director, Stefania Apostol account executive, Dragos Vilcan DTP, Dan Musa director de productie.

Jidvei: Ioana Benga PR Manager


PUBLICITATE: